Better Story Studio z nowym brand hero

Redakcja PR - 12.12.2018
217

Nowa identyfikacja wizualna studia animacji

Better Story Studio wprowadza nową identyfikację wizualną, której głównym bohaterem jest jednorożec.

Better Story Studio powstało w 2013 r. jako część domu produkcyjnego Foszer Sawicki. Specjalizuje się w animacji 2D i postprodukcji. Obecnie ma na koncie ponad 1200 zrealizowanych projektów dla klientów z całego świata. Teraz odświeża swoją markę. Zmiany służą lepszemu pozycjonowaniu oraz ujednoliceniu wizerunku w nowoczesnych kanałach komunikacji. Konsekwencją będą spójne wrażenia klientów obcujących z marką na całym świecie.

 

Let’s meet our unicorn! from Better Story Studio on Vimeo.

 

„Better story to świetna nazwa dla firmy tworzącej animacje. Brakowało nam tylko równie mocnego symbolu, który podkreślałby wyjątkowość naszej marki. Padło na jednorożca, ale nie takiego zwyczajnego tylko takiego, który opowiada jeszcze lepszą historię bo jest jedynym, który zamiast rogu ma kredkę. Tworząc logo Better Story zależało mi aby odnosiło się ono do wartości marki jaką jest radość z tworzenia animowanych historii, zawierało w sobie ruch i miało analogowy charakter” – wyjaśnia Rafał Szczepaniak, Art Director Better Story Studio.

„Nie sztuką jest wyprodukować animację czy zrobić dobrą postprodukcję. Sztuką jest podejść do klienta indywidualnie i skroić coś na jego potrzeby. W tym właśnie specjalizuje się Better Story Studio. Nasz jednorożec to postać postać wyjątkowa i rzadko spotykana, ale niesamowicie piękna i oryginalna. To podkreśla nasz przekaz do obecnych i przyszłych klientów; jesteśmy unikatowym studiem animacji tworzącym wyjątkowe produkcje” – dodaje Rozalia Mikołajczak, Brand Manager.

Nowa identyfikacja obejmuje logo, kolorystykę, a także charakter materiałów graficznych. W ramach odświeżenia brandu Better Story Studio zmieni  także ton i sposób swojej komunikacji w kanałach mediów społecznościowych.

Autorem nowej identyfikacji jest Rafał Szczepaniak, który w sierpniu 2018 r. objął w Better Story Studio stanowisko Art Directora.

Comments

comments

217
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...