Betclic nowym sponsorem głównym Piasta Gliwice

Informacja Prasowa - 08.07.2019
95

Betclic nowym sponsorem głównym Piasta Gliwice

Betclic został głównym sponsorem Mistrza Polski – Piasta Gliwice. Bukmacher posiadający licencję na działalność w Polsce podpisał dwuletnią umowę, na mocy której otrzymał prawa do wykorzystania wizerunku zawodników i herbu klubu. Logo sponsora znajdzie się w najbardziej prestiżowym miejscu na koszulkach meczowych.

Piast Gliwice pozyskał ważnego partnera biznesowego przed wymagającym sezonem. Umowa zawarta pomiędzy Mistrzem Polski a Beclic zakłada kompleksową ekspozycję marki sponsora zarówno na koszulkach meczowych, jak i na stadionie oraz w kanałach social media klubu.

 

– Piast Gliwice odniósł w sezonie 2018/2019 największy w historii sukces sportowy. To efekt wieloletniej i konsekwentnej pracy kadry sportowej i menadżerskiej oraz pracowników klubu. Nie spoczywamy jednak na laurach, budujemy jeszcze silniejszą organizację sportową. Jednym z jej filarów są sponsorzy. Jestem zadowolony, że od lipca wśród nich znalazł się Betclic, nowy sponsor główny Piasta. Podpisaliśmy z tym partnerem największy w historii klubu kontrakt sponsorski. Wierzę, że wspólnie będziemy odnosić kolejne sukcesy– mówi Paweł Żelem, prezes Piasta Gliwice.

 

Logo głównego sponsora znajdzie się w głównym miejscu na froncie koszulek meczowych. Dwuletnia umowa sponsoringowa zakłada również działania aktywizujące kibiców klubu, m.in. promocje podczas meczów czy konkursy w social media i na stronie internetowej Piasta.

 

Jednym z kluczowych elementów naszej strategii rozwoju na polskim rynku jest wspieranie rodzimego sportu. Pierwszym naturalnym krokiem dowodzącym naszego zaangażowania w tym obszarze jest podpisanie umowy sponsoringowej z Mistrzem Polski w piłce nożnej.
Z dumą ogłaszamy kontrakt z klubem, który będzie reprezentował Polskę w najbardziej prestiżowych rozgrywkach: kwalifikacjach do Ligi Mistrzów. Współpraca w obecnym kształcie zakłada sponsoring w dwóch nadchodzących sezonach. Niemniej jednak jesteśmy przekonani, że przy zaangażowaniu dwóch stron stworzymy trwałą relację partnerską, czego efektem będzie wzrost rozpoznawalności marki Betclic w Polsce oraz rozwój sportowo-organizacyjny Piasta Gliwice i kolejne trofea w klubowej gablocie
– mówi Bartłomiej Płoskonka, country manager firmy Betclic w Polsce.

 

Betclic jest w pełni legalnym bukmacherem na polskim rynku. Licencję na prowadzenie zakładów wzajemnych w sieci internetowej w Polsce otrzymał 26 września 2018 roku. Od  tej chwili firma prowadziła intensywne prace nad produktem i jego dostosowaniem do wymagań i trendów panujących na polskim rynku. Działa już oficjalna aplikacja i strona internetowa (www.betclic.pl), na której Betlic oferuje swoim graczom bardzo korzystną, jedną z najwyższych w branży ofertą kursową. Dla graczy dostępnych jest wiele ciekawych promocji i produktów. Transmisje live w Betclic TV umożliwiają oglądanie najlepszych rozgrywek piłkarskich, tenisowych, koszykarskich, hokejowych, piłki ręcznej oraz siatkówki.

 

To nie jedyny projekt sponsorski, który zaplanowaliśmy na nadchodzące lata. Kolejne umowy będą ogłaszane już wkrótce. Planujemy intensywne działania związane z promocją firmy w Polsce. W najbliższym czasie informacje o marce będzie można znaleźć w wielu kanałach. Mogę zdradzić, że oprócz sponsoringu będą to m.in. działania akwizycyjne, reklama outdoorowa, czy telewizyjna– dodaje Bartłomiej Płoskonka. 

 ***

Betclic jest liderem w branży zakładów bukmacherskich w Europie, w tym we Francji, Portugalii, Włoszech i Wielkiej Brytanii, z ponad 9 milionami użytkowników. Po uzyskaniu 26 września 2018 r. licencji na zakłady internetowe na polskim rynku , Betclic oferuje teraz swoje usługi polskim klientom.

Gliwicei 06.07.2019
Ekstraklasa. Piast Gliwice.
Prezentacja druzyny.
Podpisanie umowy Piast / Betclick
n/z. Pawel Zelem (L) Bartlomiej Ploskonka (P) .
Fot. Irek Dorozanski

Comments

comments

95
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...