Betclic członkiem Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy

Informacja Prasowa - 02.09.2021
144

Betclic członkiem Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy

Betclic członkiem Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy

Od września Betclic został członkiem Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy. Nie ukrywamy radości, że wraz z firmą Betclic otwieramy się na nowe branże rynku. Obok wspólnych działań wspierających samoregulację i etykę w reklamie, rozpoczniemy w Radzie Reklamy prace nad kolejnym kodeksem branżowym.

 

 

„Betclic wierzy, że wysokie standardy etyczne oraz promocja odpowiedzialnego hazardu są niezbędne dla zagwarantowania zrównoważonego rozwoju branży. Przystąpienie do Rady Reklamy pozwoli nam wnieść wkład w dyskusję na temat branżowego kodeksu reklamy, tym samym podnosząc standardy obowiązujące w sektorze”. – mówi Piotr Drabik, manager ds. prawnych i compliance Betclic.
 

„Rada Reklamy kładzie ogromny nacisk na etyczny aspekt przekazów reklamowych, dlatego bardzo cieszymy się, że firma Betclic dzieli z nami te wartości i zdecydowała się zostań nowym członkiem wspierającym. Dzięki współpracy z jednym z liderów rynku bukmacherskiego w Polsce, mamy możliwość rozszerzenia naszej działalności na nowe obszary”.  – mówi Robert Wielgo, prezes zarządu Rady Reklamy.

 Misją Związku Stowarzyszeń Rady Reklamy jest eliminowanie nieetycznego i nieuczciwego przekazu reklamowego oraz promowanie najwyższych standardów komunikacji poprzez upowszechnianie Kodeksu Etyki Reklamy oraz nadzór nad przestrzeganiem jego zapisów.

Rada Reklamy od 2006 roku działa na rzecz samoregulacji, regularnie rozszerzając Kodeks Etyki Reklamy o nowe zobowiązania samoregulacyjne branży reklamowej w Polsce, wierząc głęboko, że jest to właściwa i skuteczna forma kreowania właściwych standardów na rynku. W krajach takich jak Polska, gdzie samoregulacja środowiskowa działa bardzo efektywnie i jest regularnie poszerzana, nie ma potrzeby tworzenia szczegółowych przepisów prawnych. Organizacja liczy obecnie 31 członków. Rada Reklamy jest członkiem The European Advertising Standards Alliance (EASA) – międzynarodowej organizacji zrzeszającej organizacje samoregulacyjne z 26 krajów.

 

Comments

comments

144
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...