Betafan z nową kampanią przed Roastem Pudziana  

Informacja Prasowa - 31.03.2022
26

Betafan z nową kampanią przed Roastem Pudziana  

BETFAN, polski legalny bukmacher, ruszył z nową kampanią marketingową z udziałem swojego ambasadora, Mariusza Pudzianowskiego. Sześć spotów reklamowych z zawodnikiem MMA i strongmanem w intelektualnym wydaniu informuje o zaletach oferty BETFAN. Bukmacher uruchomił kampanię przed zbliżającym się Roastem Pudziana, którego jest też sponsorem. W wydarzeniu wystąpią m.in. Popek i Łukasz „Juras” Jurkowski.

– Język polski bywa skomplikowany, Mariusz Pudzianowski zaskakujący nie tylko w sporcie, a propozycje BETFAN dla graczy są zawsze proste i przejrzyste. Pokazujemy to w naszych najnowszych spotach. Dodatkowo, ponieważ bardzo lubimy nietypowe akcje i jesteśmy największymi fanami Mariusza, zaangażowaliśmy się we współpracę ze Stand-Up No Limits organizującym Roast Pudziana. Legendarna wytrzymałość i cierpliwość naszego mistrza, która przyniosła mu wiele zwycięstw, zostanie wystawiona na zupełnie inną próbę niż na macie. Z tej okazji przygotowaliśmy też wiele zakładów specjalnych, jak ten czy Mariusz da się sprowokować Popkowi, Jurasowi albo któremuś z komików – opowiada Jakub Świsłowski, dyrektor marketingu BETFAN.

Współpracę sponsoringową ze Stand-up No Limits, przygotowania koncepcyjne i wykonawcze najnowszej kampanii reklamowej koordynuje dział marketingu BETFAN.

 

Comments

comments

26
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...