„Belle Epoque” traci ponad 200 tysięcy widzów, na czele wciąż flagowce TVP (oglądalność programów telewizyjnych)

Informacja Prasowa - 27.02.2017
201

"Belle Epoque" traci ponad 200 tysięcy widzów, na czele wciąż flagowce TVP (oglądalność programów telewizyjnych)

Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement, najchętniej oglądanym programem telewizyjnym w ubiegłym tygodniu był serial „M jak Miłość”. Słabszą widownię w stosunku do premiery miał serial TVN „Belle Epoque” – drugi odcinek zgromadził przez telewizorami nieco ponad 1,1 miliona widzów. 

Na czele najchętniej oglądanych programów telewizyjnych w grupie komercyjnej (16-49 lat) w okresie od 20 do 26 lutego znalazły się: serial Dwójki „M jak Miłość” z widownią 1,95 miliona widzów (30,47% udziałów w rynku), sobotnia transmisja z mistrzostw świata w narciarstwie klasycznym w  Lahti  z widownią 1,74 miliona widzów oraz „Telexpress”, również z soboty, z widownią 1,58 miliona widzów.

Do zestawienia na kolejnych trzech miejscach trafiły programy TVN-u – animowane „Minionki Rozrabiają”, show „Kuchenne Rewolucje” oraz teleturniej „Milionerzy” – produkcje te miały oglądalność powyżej 1,4 miniona widzów. Program informacyjny TVN zgromadził natomiast widownię na poziomie 1,34 miliona widzów.

Flagowy serial TVN – „Belle Epoque” – stracił  po premierze ponad 218 tysięcy widzów. Pierwszy odcinek według danych Nielsena oglądało 1 339 051 widzów, drugi natomiast  zgromadził przez telewizorami 1 120 203 widzów. Plasuje to serial poza pierwszą dziesiątką najchętniej oglądanych w zeszłym tygodniu programów telewizyjnych.

oglądalność tv

Źródło: Nielsen Audience Measurement, dane oglądalności programów telewizyjnych w grupie komercyjnej 16-49 lat, w dniach 20-26.02

 

Comments

comments

201
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...