Bee.pl aktywnie wspiera Ukraińców i zachęca do pomocy swoich klientów

Informacja Prasowa - 23.05.2022
266

Bee.pl aktywnie wspiera Ukraińców i zachęca do pomocy swoich klientów

Białostocka spółka Glosel i należące do niej marki wspierają uchodźców uciekających przed wojną w Ukrainie. Z asortymentu wycofano produkty rosyjskiego pochodzenia, przekazano dary do punktu pomocy w Urzędzie Miejskim, a także zorganizowano zbiórkę wśród pracowników. Kolejnym krokiem jest wprowadzenie w sklepie internetowym Bee.pl możliwości zrobienia prostych i szybkich zakupów dla Ukraińców.

Sklep internetowy Bee.pl, wchodzący w skład spółki Glosel, od początku wybuchu wojny podejmuje działania mające na celu wsparcie materialne uchodźców z Ukrainy. Marka ściśle współpracuje z Urzędem Miejskim w Białymstoku, gdzie przekazuje produkty ze swojego szerokiego asortymentu FMCG oraz kartony i materiały do pakowania darów. Od niedawna sklep zachęca do pomocy także swoich klientów – na stronie można zrobić zakupy dla Ukraińców z listy najbardziej potrzebnych artykułów w niskich cenach. Sklep nie czerpie korzyści finansowych z ich sprzedaży, a kupujący sami decydują, gdzie trafi ich pomoc. Do wyboru jest wysyłka pod wskazany adres lub dostarczenie paczki bezpośrednio do białostockiego Urzędu, który doręczy ją potrzebującym.
– Zależało nam na tym, aby osoby chcące pomóc Ukraińcom mogły zrobić to w jak najprostszy sposób, – wystarczy wybrać produkty z listy, dodać je do koszyka, opłacić zamówienie i wskazać adres wysyłki. Skomplikowane mechanizmy mogłyby stanowić dodatkową barierę, dlatego postawiliśmy na formułę, analogiczną do standardowych zakupów online – mówi Joanna Bruszewska, pełniąca obowiązki Brand Managera w Bee.pl. – Artykuły w niskich cenach, na których nie zarabiamy jako firma, zostały przez nas specjalnie wyselekcjonowane, dzięki czemu klient nie musi przechodzić przez całą ofertę i oszczędza swój czas. Na liście znajdują się produkty spożywcze, środki higieniczne oraz kosmetyki. W związku z tym, że przybysze z Ukrainy to w większości matki z dziećmi, zadbaliśmy o to, aby nie zabrakło na niej także mleka modyfikowanego czy pieluszek. Mamy nadzieję, że dołożona przez nas i naszych klientów cegiełka do ogólnopolskich działań pomocowych, choć trochę ułatwi przetrwanie tej ciężkiej sytuacji osobom uciekającym przed wojną. Nie ograniczamy naszej akcji czasowo – tak długo jak pomoc będzie potrzebna, będziemy jej udzielać – dodaje Joanna Bruszewska.
Akcja dla klientów to nie jedyna inicjatywa jaką podjęły marki należące do Glosel – oprócz Bee.pl jest to również księgarnia internetowa TaniaKsiazka.pl. W ramach pomocy dostarczono artykuły pierwszej potrzeby do Urzędu Miejskiego, zorganizowano zbiórkę wśród pracowników oraz wspierano inicjatywy prywatnych osób, którym przekazywano produkty. Na początku marca wycofano z oferty sklepów należących do spółki również wszystkie produkty rosyjskiego pochodzenia.

Comments

comments

266
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...