Beata Nanasik objęła stanowisko head of marketing and customer sales w Green Electricity

Informacja Prasowa - 21.04.2021
152

Beata Nanasik objęła stanowisko head of marketing and customer sales w Green Electricity

Beata Nanasik objęła nowo utworzone stanowisko head of marketing and customer sales w Green Electricity, właściciela polskiej marki elektrycznych skuterów, hulajnóg i rowerów wynajmu na minuty blinkee.city.

Beata Nanasik będzie odpowiadać za rozwój marki blinkee.city oraz strategie ekspansji rynkowej w Polsce i w Europie oraz rozwój oferty produktowej. Posiada wieloletnie doświadczenie w obszarze klientów B2B i B2C zdobywane w bankowości, ubezpieczeniach, finansach i mediach w korporacjach takich jak BNP Paribas, Idea Bank, Pekao SA czy Wirtualna Polska. Nadzorowała marketing i komercjalizację usług, w szczególności koncentrując uwagę na rozwoju obszarów digital. Ukończyła
studia podyplomowe w Szkole Głównej Handlowej na kierunku Zarządzanie Cyberbezpieczeństwem.

Od początku kariery zawodowej szczególną moją uwagę przyciągały nowe technologie. Cieszę się, że dziś mogę realizować wizję rozwoju marki, która technologię ma wpisaną w swoje DNA. Wyzwanie jakie stoi przed nami to zmiana sposobu myślenia o transporcie i przemieszczaniu się. Elektromobilność, sharing- economy, system transportu intermodalnego to dziś coś więcej niż moda, to zmiana stylu życia i trend, który staje się codziennością – mówi Beata Nanasik – Wierzę, że realizując założenia biznesowe firmy Blinkee jednocześnie będziemy poprawiać komfort życia i kondycję naszej zielonej planety – dodaje.

Marka blinkee.city powstała w Polsce w 2017 r. Najpierw elektryczne skutery pojawiły się w Warszawie, później dołączyły do nich elektryczne hulajnogi i rowery. blinkee.city była pierwszą i jest największą siecią wynajmującą skutery elektryczne w
Polsce. Wszystkie rozwiązania informatyczne oraz elektroniczne zastosowane w blinkee.city – to polska marka, europejska sieć skuterów i hulajnóg elektrycznych na minuty.

Na pojazdach firmy możemy poruszać w 30 miastach w Polsce oraz w metropoliach zagranicznych: Rumunia, Węgry, Słowacja, Chechy. blinkee.city rozwija się w sieci franczyzowej i posiada w pełni polski kapitał zakładowy. Wszystkie rozwiązania informatyczne oraz elektroniczne zastosowane w pojazdach blinkee.city są w 100% autorstwa założycieli firmy. blinkee.city jest pierwszą i największą siecią wynajmującą skutery elektryczne w Polsce. Usługa ma ponad pół miliona zarejestrowanych użytkowników. Darmowa aplikacja ściągnięta na smartfon i zarejestrowane konto wystarczają by dołączyć do blinkee.city i korzystać z ekologicznych i modnych jednośladów.

Pojazdach Blinkee są w 100% autorstwa założycieli firmy, inżynierów: Marcina Maliszewskiego, Pawła Maliszewskiego i Kamila Klepackiego.Na elektrycznych hulajnogach i skuterach blinkee.city można się poruszać w Polsce oraz w metropoliach zagranicznych w Rumunii, Słowacji, Czechach i na Węgrzech. Firma posiada ponad 900 000 zarejestrowanych użytkowników.

– Tworząc Blinkee, wbrew wielu negatywnym opiniom wierzyliśmy, że mimo zimy i deszczowych dni Polacy pokochają elektryczne skutery i hulajnogi. I tak się stało. Teraz chcemy iść dalej, rozwijać Blinkee w Polsce i Europie dlatego doprosiliśmy do naszego zespołu Beatę – mówi Paweł Maliszewski –  Jest ona uzupełnieniem zespołu, który wierzy, że sharing urządzeń mobilnych stanie się standardem i na stałe zagości we wszystkich miastach – dodaje.

Comments

comments

152
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...