Beata Lewandowska dyrektor zarządzającą ITBC Communication

Informacja Prasowa - 16.11.2017
278

Beata Lewandowska dyrektor zarządzającą ITBC Communication

Beata Lewandowska, pełniąca dotychczas funkcję Account Director działu nowych technologii objęła stanowisko Dyrektor Zarządzającej. Nowym Account Directorem działu IT został natomiast Bartłomiej Pasternak.

Beata Lewandowska będzie odpowiedzialna za działania związane z wyznaczaniem strategii w zakresie obsługi klientów, zarządzaniem relacjami z klientami oraz rozwój poszczególnych działów, w tym również za rozwój brandów ITBC DIGITAL oraz ITBC EVENTS. Do zadań Beaty Lewandowskiej należeć też będzie wsparcie menedżerów poszczególnych działów w obszarach budowania i zarządzania zespołami, oraz podnoszenia kompetencji konsultantów.

nowi ludzie

Staramy się cały czas podążać za potrzebami naszych klientów. W wyniku rebrandingu w tym roku nasza agencja zmieniła nie tylko identyfikację wizualną, ale wyodrębniliśmy w ramach struktury cztery nowe marki: ITBC Public Relations, ITBC Corporate, ITBC Digital oraz ITBC Events. Specjalizacja dała nam większe możliwości działania. Przez 3 lata z rzędu notowaliśmy wzrost przychodów. Widzimy potencjał dla rozwoju w kolejnych latach, a to wymaga trwałej podstawy w obszarze zarządzania. Beata to dynamiczny lider, jej skuteczność i umiejętności zarządzania będą ważnym elementem budowania zintegrowanej oferty grupy ITBC Communication – podkreśla Jacek Jakubczyk, prezes ITBC Communication.

Beata Lewandowska związana jest z branżą public relations od 20 lat. W ITBC Communication pracuje od 2001 roku. Jest ekspertem w zakresie doradztwa strategicznego, komunikacji marketingowej oraz działań media relations. W trakcie swojej kariery zajmowała się PR korporacyjnym, PR produktowym oraz wsparciem marketingowym dla kilkudziesięciu firm.

Stanowisko Account Directora działu IT objął natomiast Bartłomiej Pasternak, który będzie odpowiedzialny za rozwijanie oferty działu i kompetencji zespołu. Bartłomiej Pasternak posiada ponad 12-letnie doświadczenie w obszarach public relations i marketingu. Specjalizuje się w działaniach komunikacyjnych, wizerunkowych i promocyjnych na rzecz klientów z sektora IT B2B. W trakcie swojej kariery zajmował się obsługą takich firm i marek, jak Asseco Business Solutions, Barracuda Networks, Brother, Canon, Exatel, Motorola, Polycom i Zebra Technologies.

Comments

comments

278
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...