BDSKLEP.pl – rośnie realny konkurent dla Tesco Ezakupy?

Informacja Prasowa - 18.09.2017
147

BDSKLEP.pl - rośnie realny konkurent dla Tesco Ezakupy?

 Wg. Gemiusa bdsklep.pl jest jedynym e-commercem, który w ostatnim roku zanotował tak spektakularny wzrost. Jaki jest klucz do sukcesu polskiej mar-ki, która zaczyna realnie walczyć z branżowym gigantem?

Tydzień temu Gemius opublikował wyniki badania pt. „Najpopularniejsze sklepy internetowe z żywnością w lipcu 2017 r.”, wg którego w lipcu 2017 bdsklep.pl miał 608 410 realnych użyt-kowników, czyli o ponad 2 razy więcej niż w tym samym okresie rok wcześniej. Lider zesta-wienia najpopularniejszych sklepów internetowych – Tesco Ezakupy zanotowało 7,4% spa-dek, a reszta konkurencji została daleko w tyle.

– Bdsklep.pl wzmacnia się na rynku, a fundusze pozyskane od WSI pomagają uczynić nas na tyle silnym i konkurencyjnym, że nie boimy się nawet wielkich, międzynarodowych graczy – mówi Jacek Palec, prezes zarządu bdsklep.pl. – Jesteśmy bardzo silnym challengerem i w cią-gu roku udało nam się tempem rozwoju zdecydowanie przeskoczyć konkurencję. Wyniki ba-dania Gemiusa cieszą nas i udowadniają, że obraliśmy dobry kierunek.

Bdsklep.pl jest tak naprawdę największym graczem typu pure player – w przeciwieństwie do Tesco, nie ma sklepów stacjonarnych. Nie ma też własnej floty samochodowej – będącej oczywistą reklamą. Strona tesco.pl ma co prawda kilka milionów odsłon, ale tylko część z nich jest konwertowana do zakupów online – potencjał więc wielki, ale nie wykorzystywany do końca. Bdsklep.pl nie ma tego komfortu i generuje cały ruch na stronie wyłącznie użyt-kownikami zainteresowanymi zakupami online. W badaniu Gemiusa nie wprowadzono podziału na graczy pure player i tych którzy mają sklepy stacjonarne. Wniosek jest więc jeden – bdsklep.pl to dziś największy gracz na rynku sprzedaży produktów spożywczych online. Co pozwoliło bdsklep.pl stać się tak ważnym na rynku graczem? – Serwisujemy w zakresie marketingu największe marki FMCG. Dzięki naszej wiedzy o użytkownikach jesteśmy warto-ściowym partnerem dla wielu marek – mówi Jacek Palec.

Bdsklep.pl mocno rozwija marketing automation – nie zalewa klientów spamem – przypomi-na im o zakupach dokładnie wtedy, kiedy ich potrzebują. Precyzyjnie personalizuje swoją ofertę.

Comments

comments

147
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...