„Baw się i oszczędzaj!”

Informacja Prasowa - 29.03.2023
37

Nowa kampania informacyjna warszawskiego centrum handlowego Blue City

Blue City ruszyło z nową kampanią promującą centrum jako miejsce, gdzie można zrobić „smart” zakupy oraz skorzystać z wartościowej rozrywki. Jej bohaterami są postacie sowy i chomika, których cechy odpowiadają różnym zachowaniom zakupowym klientów.

Kampania jest odpowiedzią na obecną sytuację ekonomiczną w kraju oraz na to, czym obecnie kierują się konsumenci wybierając produkty i miejsca rozrywki. Jej celem jest przyciągnięcie większej liczby odwiedzających oraz zwiększenie koszyka zakupowego klientów centrum.

– Wysoka inflacja spowodowały, że klienci stali się bardziej racjonalni i praktyczni, zwracając uwagę przede wszystkim na stosunek ceny do jakości. Ich wizyty w sklepach są bardziej przemyślane, celowe i bardziej „smart”. Pojęcie „smart shoppingu” nabiera zresztą coraz większego znaczenia. Wielu szuka również okazji promocji. Blue City jest miejscem, gdzie mogą zrealizować  swoje cele – mówi Yoram Reshef, wiceprezes Blue City sp. z o.o.

Stąd też wybór bohaterów kampanii, sympatycznych zwierząt: impulsywnego chomika i mądrej sowy, których cechy archetypicznie odpowiadają różnym zachowaniom konsumentów.

– Chomik jest impulsywny, ekstrawertyczny, kocha drobne przyjemności. Podejmuje decyzje szybko i pod wpływem emocji. Sowa jest rozsądna i racjonalna. Umie liczyć i planować. Wybrane przez nas zwierzęta w zabawny sposób w formie haseł i komentarzy opowiadają o ofercie i wydarzeniach odbywających się w Blue City, podkreślając unikalne cechy Blue City – mówi Kinga Jasnowska – Sobula, Account Director/Partner w agencji marketingu zintegrowanego Communication Unlimited.

Również hasło kampanii „Baw się i oszczędzaj” nawiązuje do oferty centrum, ale i do cech chomika i sowy. Blue City charakteryzuje się niespotykanymi nigdzie indziej atrakcjami dla całej rodziny oraz kompleksową ofertą zakupową i usługową.

Postacie sowy i chomika narysował specjalnie na potrzeby kampanii znany grafik, ilustrator książek i gier Piotr Sokołowski, który jest autorem m.in. okładki i ilustracji do najnowszej książki Zygmunta Miłoszewskiego „Hydropolis” (książka w tym roku była nominowana do nagród EMPIKu), serii książek Jakuba Ćwieka „Grimm City” i  „Kłamca” oraz trylogii „Żelazny Kruk” Rafała Dębskiego.

Nowa kampania Blue City, którą przygotowała agencja Communication Unlimited obejmuje media wewnętrzne Blue City, billboardy, citylighty, działania PR oraz komunikację w mediach społecznościowych. Communication Unlimited pracuje z Blue City od 2011 roku.

Comments

comments

37
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...