Batony FreeYu w kampanii z influencerami

Informacja Prasowa - 13.01.2020
133

Batony FreeYu w kampanii z influencerami

Od 7 do 14 stycznia w wybranych sklepach sieci Lidl dostępne są batony FreeYu. Produkty współtworzył Marcin Gortat – najbardziej znany polski koszykarz na świecie. Akcja wsparta została działaniami w social mediach.

W sieci Lidl dostępnych jest kilka smaków batonów: malinowy w czekoladzie z 70% kakao oraz pomarańczowy w czekoladzie z 70% kakao, proteinowy Słony Karmel oraz warzywny o smaku buraka, jabłka, maliny i truskawki.

Akcja wsparta jest działaniami w social mediach. Zaangażowani zostali: Jan Dąbrowski (youtuber, prezenter radiowy i telewizyjny, prowadzący talent show The Voice Kids) i Rafał Jonkisz (model, akrobata, tancerz, Mister Polski 2015, uczestnik programu Agent – Gwiazdy).

Marka FreeYu należy do portfolio Grupy Otmuchów.

Za całość aktywacji odpowiada agencja kreatywno-strategiczna Coollective.

 

Comments

comments

133
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...