Bartosz Wysocki Chief Revenue Officerem grupy Gazeta.pl

Informacja Prasowa - 10.01.2020
181

Bartosz Wysocki Chief Revenue Officerem grupy Gazeta.pl

Od lutego br. stanowisko Chief Revenue Officera grupy Gazeta.pl obejmie Bartosz Wysocki, który będzie odpowiedzialny za wszystkie aspekty działania biura reklamy Gazeta.pl.

W nowej roli Bartosz Wysocki będzie nadzorował działy sprzedaży agencyjnej i klienckiej oraz dział rozwoju produktu reklamowego. Będzie także odpowiedzialny za współpracę z działem sprzedaży korporacyjnej Agory oraz za strategię i realizację nowych przedsięwzięć przychodowych.

Do Chief Revenue Officera będą raportować: Marta Wiercińska, dyrektor sprzedaży Gazeta.pl i Magdalena Skrycka, dyrektor działu produktu reklamowego.

Bartosz Wysocki przez ostatnie cztery lata pracował jako Chief Revenue Officer w Bonnier Business Polska, gdzie nadzorował m.in. sprzedaż dziennika „Puls Biznesu” oraz serwisów internetowych wydawnictwa. Wcześniej przez 11 lat pracował w Agorze, gdzie przez ostatnie pięć lat pełnił funkcję dyrektora sprzedaży grupy Gazeta.pl, a wcześniej był m.in. zastępcą dyrektora ds. klientów strategicznych „Gazety Wyborczej”.

 

Comments

comments

181
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...