Bartosz Włodarczyk Art Directorem w Deloitte Digital
Do zespołu kreatywnego w warszawskim oddziale agencji dołączył Bartosz Włodarczyk. W Deloitte Digital, gdzie objął stanowisko Art Directora, odpowiada za projekty kluczowych klientów agencji.
Bartosz Włodarczyk specjalizuje się w projektowaniu nowoczesnej komunikacji reklamowej, przenikającej wszystkie media. Z branżą reklamową związany jest od 10 lat. Pierwsze kroki na rynku stawiał już w wieku 16 lat, w poznańskim oddziale GoldenSubmarine. Do Deloitte Digital przeszedł z 180heartbeats + JUNG v MATT. W swoim portfolio ma projekty zrealizowane m.in. dla Google, nc+, UNICEFU, Grupy Volkswagen, Innogy (dawniej RWE), platformy Allegro, Browaru Łomży (spółka Van Pur) oraz GS. Jest zdobywcą wielu nagród branżowych, w tym Innovation AD, MIXX Awards oraz KTR.
– Bartosz jest niewątpliwie jednym z przedstawicieli nowego pokolenia w reklamie, który z sukcesami realizuje się w branży. Posiada duże doświadczenie oraz ma świeże podejście – mówi Michał Owczarek, Strategy&Creative Director w Deloitte Digital.
– Na reklamę zawsze patrzę poprzez pryzmat ludzi i ich potrzeb. Staram się by realizowane kampanie były odpowiedzią na prawdziwe problemy i stanowiły wartość dla odbiorców. W reklamie poszukuję nowych rozwiązań i skupiam się na estetyce kreacji – tłumaczy Bartosz Włodarczyk.