Bartosz Trzciński objął stanowisko Rzecznika Prasowego Banku Pocztowego
Stanowisko Rzecznika Prasowego Banku Pocztowego objął Bartosz Trzciński – od blisko 9 lat zajmujący się komunikacją Banku.
Wraz z początkiem 2017 r. funkcję Rzecznika Prasowego Banku Pocztowego objął Bartosz Trzciński. Zastąpił na tym stanowisku Magdalenę Ossowską, która pełniła tę rolę do września 2016 r., kiedy zdecydowała o zakończeniu współpracy z Bankiem.
Komunikacją Banku Pocztowego zajmuję się już od blisko 9 lat. Jestem jednak przekonany, że wszystkie osoby, którym tematyka PR-u nie jest obca mają świadomość, że w kwestiach budowania wizerunku firmy i komunikacji zawsze jest coś do zrobienia. Ja również wychodzę z takiego założenia i nie zamierzam poprzestawać na laurach. Jako rzecznik prasowy chcę koncentrować się przede wszystkim właśnie na dwóch kwestiach – otwartej komunikacji oraz budowaniu spójnego wizerunku Banku Pocztowego jako polskiego, bezpiecznego banku, który dzięki strategicznemu partnerstwu z Pocztą Polską może świadczyć swoje usługi w nawet najmniejszych miejscowościach.- powiedział w rozmowie z naszym portalem Bartosz Trzciński.
Bartosz Trzciński komunikacją Banku Pocztowego zajmuje się od 2008 r. Zaczynał od samodzielnego stanowiska ds. komunikacji w Biurze Zarządu, następnie zajmował stanowiska specjalisty, głównego specjalisty i kierownika Zespołu Public Relations w Biurze Komunikacji oraz Departamencie Marketingu i Public Relations. W tym czasie odpowiadał m.in. za obsługę Biura Prasowego, komunikację z mediami oraz działania sponsoringowe Banku.
Doświadczenie dziennikarskie, przydatne w pracy PR-owca, zdobywał w dziale ekonomicznym dziennika Rzeczpospolita.
Bartosz Trzciński jest absolwentem Centrum Europejskiego Uniwersytetu Warszawskiego.