Bartłomiej Wojdak nowym Marketing Managerem Portu Łódź

Informacja Prasowa - 15.09.2016
270

Bartłomiej Wojdak na stanowisku Marketing Managera Portu Łódź

Port Łódź, należący do IKEA Centres Polska, nawiązał współpracę z Bartłomiejem Wojdakiem, dotychczasowym Dyrektorem Promocji Urzędu Miasta Łodzi. W łódzkim Centrum Bartłomiej Wojdak objął stanowisko Marketing Managera.

Nowy Kierownik Marketingu będzie odpowiedzialny za budowanie długofalowej strategii komunikacji i promocji Portu Łódź oraz realizację działań wizerunkowych, eventowych i kampanii reklamowych, w tym projektów OOH. Bartłomiej Wojdak w Porcie Łódź objął również pieczę nad komunikacją prowadzoną w mediach społecznościowych.

Nowy Marketing Manager wcześniej pełnił obowiązki Dyrektora Wydziału Promocji w Urzędzie Miasta Łodzi, gdzie zmieniał wizerunek miasta poprzez m.in. wprowadzenie i rozwój nowej marki „Łódź Kreuje”. Posiada również wieloletnie doświadczenie pracy w mediach.

Comments

comments

270
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...