Bartek Szymeczko został Head of Creative Content w Saatchi & Saatchi

Informacja Prasowa - 03.06.2024
31

Bartek Szymeczko będzie odpowiadał za rozwój zespołu dostarczającego Klientom rozwiązania contentowe

Bartek Szymeczko poprowadzi dział Creative Content w agencji Saatchi & Saatchi. Na stanowisku Head of Creative Content odpowiadać będzie za rozwój zespołu dostarczającego Klientom rozwiązania contentowe, angażujące aktywacje i działania niestandardowe.

Powołanie działu Creative Content było efektem dynamicznego rozwoju kompetencji contentowych w agencji i odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie marketerów na angażujące działania i treści, realizowane ze zrozumieniem nowych kanałów komunikacji, znajomości platform, wyczuciem aktualnych trendów kulturowych i w połączeniu ze zwinnym podejście do sposobu realizacji i produkcji.

Bartek Szymeczko jako Head of Creative Content będzie zarządzać działem Creative Content i odpowiadać za budowanie kreatywnej strategii działań contentowych, aktywacji PRowych oraz tworzenie formatów kreatywnych opartych o działania kampanijne, on-goingowe, współpracę pomiędzy twórcami a markami, szybkie produkcje „run&gun”. Dział Creative Content jest integralną częścią struktury Kreacji, której przewodzi CCO Michał Sęk.

 „W dzisiejszym dynamicznym świecie nowoczesna komunikacja potrzebuje wszechstronnych liderów. Bartek świetnie łączy znajomość możliwości platform contentowych z potrzebami Klientów. Razem z zespołem Creative Content będą tworzyć treści, które przyciągają uwagę i angażują, ale także przekładają się na konkretne wyniki biznesowe” – powiedział Michał Sęk, Chief Creative Officer w Saatchi & Saatchi.

 Bartosz Szymeczko specjalizuje się w tworzeniu wielokanałowych kampanii komunikacji, launchu i re-launchu produktów czy usług oraz zarządzaniu procesem produkcji treści. Ma doświadczenie we współpracy z twórcami internetowymi, liderami opinii i sportowcami. W ramach interdyscyplinarnych zespołów realizował kampanie realizujące różne cele biznesowe, od świadomościowych po sprzedażowe. Wiele z nich nagrodzono w konkursach wizerunkowych i efektywnościowych, m.in. Adweek Arc Awards, Effie, Golden Arrow, Kreatury, KTR, Sabre Awards EMEA, Złote Spinacze. Jako juror brał też udział w konkursie Papaya Young Directors, w którym oceniał projekty w kategorii TikTok Branded Stories.

Swoją karierę zaczynał 15 lat temu w agencjach tj. Havas PR Warsaw, czy Havas Digital Warsaw, w których pracował dla klientów z różnych sektorów, m.in. AkzoNobel, BNP Paribas, CEDC, Google, Grupa Żywiec czy Orange. Ponadto, przez przeszło 6 lat pełnił też funkcje po stronie klienckiej: w GSK – w europejskim Digital HUBie, realizując strategie digital w komunikacji B2B oraz w Samsung Electronics Polska, kierując zespołem komunikacji social media, odpowiadającym za całe portfolio produktów Samsung. Na stronę agencyjną wrócił w 2021 roku. Objął wówczas stanowisko Content & Publishing Directora w agencji Hill & Knowlton Polska, wzmacniając kompetencje agencyjne w zakresie strategii komunikacji digitalowych, planowania i produkcji treści oraz wsparcia mediowego. W H&K przewodził też zespołowi designerów – Warsaw Creative Studio, wprowadzając szereg zmian i innowacji w pracy zespołu, co zaowocowało wzrostem efektywności pracy i oferowanej jakości kreacji. W agencji pracował m.in. dla Amazon, Activision, adidas, ING Bank Śląski, Janssen, Jeronimo Martins (Biedronka), Meta, Nest Bank, Shell czy Westinghouse.

Comments

comments

31
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...