Bard z reklamy Lecha odpowiada na nominację #hot16challenge i w lechendarnym stylu nominuje kolejne postaci z reklam!

Informacja Prasowa - 14.05.2020
134

Bard z reklamy Lecha odpowiada na nominację #hot16challenge i w lechendarnym stylu nominuje kolejne postaci z reklam!

Bard z reklamy Lecha odpowiada na nominację #hot16challenge i w lechendarnym stylu nominuje kolejne postaci z reklam!

Marka Lech Premium właśnie dołącza do popularnego internetowego challenge’u przyjmując wyzwanie Wujka Samo Zło. Bard znany z ostatniej reklamy marki pod hasłem „Źródło Lechend”, nagrał swoje 16 wersów w charakterystycznej dla nowej kampanii stylistyce. W ten niestandardowy sposób marka zdecydowała się dodatkowo wesprzeć medyków w walce z COVID-19. Wcześniej Lech Premium przekazał na ten cel środki w ramach funduszu interwencyjnego WOŚP.

Postać ze spotu reklamowego piwa inspiruje do wsparcia akcji również swoich kolegów po fachu.

Odpowiedź Lecha na challenge można zobaczyć pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=de27IFSbRVg

 

 

Comments

comments

134
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...