Barbara Krysztofczyk szefową PRu Szymona Hołowni

Informacja Prasowa - 16.03.2020
286

Barbara Krysztofczyk szefową PRu Szymona Hołowni

Z początkiem marca Barbara Krysztofczyk dołączyła do ścisłego grona zarządczego sztabu wyborczego Szymona Hołowni. Poprowadzi zespół mediowo-informacyjny jako szefowa PRu kampanii kandydata na prezydenta RP.

Krysztofczyk ściśle współpracuje z Jackiem Cichockim, Michałem Koboską, Olgą Adamkiewicz i Stanisławem Zakroczymskim. Zajmuje się strategią mediową i polityką informacyjną. W związku z nową funkcją odstąpiła od wszystkich swoich dotychczasowych zadań związanych z pracą w Synertime, pozostaje jednak właścicielką 50% udziałów agencji.

„Zawsze lubiłam przede wszystkim takie projekty, które w swoim DNA mają pasję i chęć dokonania istotnej zmiany. Kampania prezydencka Szymona Hołowni to w 100% inicjatywa opierająca się właśnie na takich wartościach – dlatego chcę być jej częścią.” – skomentowała szefowa PRu Szymona Hołowni.

Barbara Krysztofczyk to strateg komunikacji i trener – prowadzi szkolenia medialne i antykryzysowe. Do niedawna prezes zarządu Synertime, agencji PR (na rynku od 13 lat), której jest współwłaścicielką. Pracowała przy ponad 150 polskich i międzynarodowych projektach marketingowych na rzecz instytucji publicznych, miast, krajów, polityków, gwiazd, fundacji, startupów i korporacji. Ma też doświadczenie w marketingu politycznym – w 2007 roku doradzała jednej z głównych partii politycznych w wyborach parlamentarnych, a w 2010 w prezydenckich. Pracowała również z wieloma samorządowcami. Jest jednym z autorów „Leksykonu public relations”, a także jurorem Złotych Spinaczy – najbardziej prestiżowego konkursu dla profesjonalistów PR w Polsce. Prowadzi zajęcia w ramach London School of Public Relations.

Comments

comments

286
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...