Barbara Drapała na stanowisko Head of Social Media w Performics

Jerzy Ciszewski - 17.12.2018
26

Barbara Drapała na stanowisko Head of Social Media w Performics

Barbara Drapała na stanowisko Head of Social Media w Performics
Barbara Drapała awansowała na stanowisko Head of Social Media w Performics

Barbara Drapała, dotychczas Paid Social Expert w agencji Performics (Publicis Media), awansowała na nowo utworzone stanowisko Head of Social Media

Barbara Drapała posiada kilkuletnie doświadczenie w planowaniu strategicznym i realizacji działań w mediach społecznościowych dla klientów lokalnych i międzynarodowych. Do jej zadań należy między innymi wspieranie pracy kilkunastu zespołów pracujących dla ponad 100 klientów w zakresie paid social i content marketingu.

– Dostrzegając coraz większą potrzebę integracji wielu kompetencji w ramach szeroko pojętych działań w mediach społecznościowych stworzyliśmy nowe stanowisko Head of Social Media. Rolą Barbary Drapały, która obejmie tę funkcję, będzie dalszy rozwój naszych kompetencji, narzędzi i produktów, w ramach kompleksowego podejścia do social mediów, jako części zintegrowanych działań komunikacyjnych, wspieranych w ramach Publicis Media najbardziej zaawansowaną analityką i technologią – mówi Jakub Bielerzewski, Dyrektor Generalny Performics.

Barbara Drapała obejmie nowe stanowisko na początku 2019 roku. Z agencją Performics związana jest od trzech lat. Wcześniej pracowała między innymi w agencji Think Kong oraz firmie Evenea.pl. Jest absolwentką Marketingu Internetowego na SGH, Zarządzania na Université Paris-Dauphine oraz doktorantką Wydziału Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim. Pracowała dla takich marek jak T-Mobile, Komputronik, L’Oréal, Mercedes-Benz czy Triumph.

***

Performics jest globalną agencją performance marketingu należącą do Publicis Media. Oferuje najwyższej jakości, kompleksowe usługi w zakresie strategii mediów interaktywnych, rozwiązań marketingu efektywnościowego opartych na zaawansowanej analityce oraz najnowszych technologiach. Performics odpowiada za skuteczność i najwyższą jakość wszystkich strategii i działań digitalowych, których celem jest zmiana intencji zakupowych w przychody ze sprzedaży klientów.

Comments

comments

26
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...