Bądź najlepszą wersją siebie – kampania Romet MTB

Informacja Prasowa - 25.05.2022
159

Nowa sportowa odsłona kampanii Romet MTB XC z limitowanym modelem - Monsum Limited Edition

Romet kontynuuje wielokanałową kampanię promocyjną rowerów marki Romet, zachęcając do aktywnego, pełnego pasji stylu życia. Kolejna już w tym sezonie odsłona wieloetapowej  kampanii,  teraz koncentruje się na kolekcji sportowych modeli i dedykowana jest w pierwszej kolejności  grupie MTB XC z modelem w limitowanej wersji  Romet MONSUN Limited Edition. Kampania koncentruje się na budowaniu szerokiego zasięgu poprzez kampanie Display, GDN, YouTube, Google Search oraz Facebook i Instagram. W kampanii emitowany jest również spot reklamowy w TV internetowej  IPLA, VOD TVP, VOD Agora. W celu dotarcia do młodszej grupy docelowej reklama emitowana jest również  na Tik Toku.

ROMET to największy producent rowerów w Polsce, a także jeden z najważniejszych w Europie. Korzystając z technologii 4.0, w zrobotyzowanych fabrykach, produkuje rowery z segmentu: górskich, szosowych, trekkingowych, crossowych, miejskich oraz elektrycznych. Lider rynku rowerowego prowadzi obecnie kampanię, której celem jest budowanie świadomości marki, kreowanie sportowej aktywności oraz  interakcja z  rowerową społecznością i użytkownikiem zainteresowanym zakupem roweru typu MTB XC, E-BIKE czy GRAVEL.

Nowa odsłona kampanii marki ROMET, którą mamy okazję zobaczyć w maju koncentruje się na promocji trzech grup rowerowych reprezentowanych przez trzy wybrane modele rowerów. Pierwszym z nich jest Romet MONSUN Limited Edition.

Pomysł kreatywny

Kreacja została oparta o koncepcję czerpania maksymalnych korzyści z życia, motywacji i osobistego challangu do bycia w życiu najlepszą wersją samego siebie. Komunikację tę wyraża hasło kampanii: Bądź najlepszą wersja siebie!, Ścigaj się, zwyciężaj! Doskonale dopasowany model roweru promowany w kampanii to Romet Monsun Limited edition – silny reprezentant całej serii rowerów i grupy MTB XC. Model ten został dedykowany kampanii w limitowanej serii, a jego dodatkowym atutem jest możliwość personalizacji. Celem kampanii i kolejnych odsłon modeli z grupy rowerów elektrycznych czy gravel jest wezwanie użytkowników do wybrania  roweru dla swoich potrzeb a przede wszystkim stylu życia. Za dobór mediów w kampanii odpowiada Agencja Web Talk, a producentem spotu video jest ASF Studio.

 Przygotuj się na wyższe tętno.

Sportowe geny MTB XC Monsun Limited Edition

Kolekcję Romet MTB XC  z limitowaną serią promuje hasło: „Bądź najlepszą wersją siebie – wyraź swoją kolarską pasję i przygotuj się na wyższe tętno!”. Monsun Limited Edition ma w sobie wszystkie cechy, które  w MTB XC liczą się najbardziej : lekkość i szybkość, dobre dopasowanie do wymagających treningów, jazdy w terenie, maratonów MTB czy  wyścigów cross-country. Rower wyróżnia sportowa geometria ramy, nowoczesne napędy i zoptymalizowane komponenty. Co więcej – rower można personalizować –  dobierając do bazy dodatkowe komponenty. A wszystko to w doskonałej cenie, również z możliwością zakupu  w atrakcyjnych ratach.

Romet MONSUN Limited Edition to model kolekcji MTB XC, która dedykowana jest wszystkim tym, którzy lubią szybkość  i wymagające trasy w terenie. Limitowaną edycję Monsuna oparliśmy na wyścigowej ramie z włókna węglowego, którą uzupełniliśmy napędem Deore 1×10. Jego hydrauliczne hamulce i amortyzator SR Suntour zapewniają kontrolę w trudniejszym terenie i pozwolą pokonać wszystkie techniczne przeszkody. To model, który powstał we współpracy z naszymi zawodnikami Romet Factory Team a celem, który nam przyświecał było to, aby zaproponować rower MTB XC , na który mogłyby pozwolić sobie osoby rozpoczynające przygodę z profesjonalnym ściganiem. W tym celu zoptymalizowaliśmy też  w tym modelu stosunek jakości do ceny. To model, którego baza dodatkowo może być optymalizowana dla indywidualnych potrzeb – z biegiem czasu i rozwoju umiejętności. – Z całą pewnością Monsun Limited Edition ma te same wyścigowe geny, które ukształtowały rowery zawodników naszej drużyny Romet Factory Team” – podkreśla Grzegorz Grzyb, Wiceprezes Zarządu Romet.

W najbliższym czasie planowane są kolejne odsłony kampanii, których bohaterami będą modele E-MTB oraz tak popularnej obecnie GRAVEL. 

Filmik promujący MTB XC Monsun Limited Edition:

30 s https://youtu.be/tZiHsC3XYA0

Comments

comments

159
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...