Axe szuka magii u mężczyzn

Redakcja PR - 22.04.2016
157

Jak wypada nowa kampania?

Prawdopodobnie nie ma osoby, która nie kojarzy reklam Axe. Przerysowane, często z dużą dozą humoru i bardzo charakterystyczne, doskonale wyreżyserowane. Tak właśnie marka zdobywa rynek, a specjaliści od marketingu mają dużo pracy, gdy wychodzi nowa kampania. Tak też jest i tym razem.

,,Find your magic” to hasło, które towarzyszy nowej kampanii Axe. Ma ona na celu zmienić podejście mężczyzn do tematu męskości. Odejście od tradycyjnego pojmowania mężczyzny jako stereotypowego maczo to jeden z tematów, jaki poruszany jest w materiałach.

Właśnie ta magia jest pierwiastkiem, który czyni każdego mężczyznę wyjątkowym.

Męskość dziś przeżywa sejsmiczne zmiany. Bardziej niż kiedykolwiek, ludzie odrzucają sztywne męskie stereotypy. Byliśmy częścią życia facetów od dziesięcioleci, a mistrzowie AXE prawdziwych facetów i unikalne cechy, czynią ich atrakcyjnymi dla otaczającego ich świata –  powiedział Matthew McCarthy z teamu Axe.

Kampanii towarzyszy spot o tym samym tytule. Jest zabawny i oryginalny w sposobie podejścia do tematu męskości. Marka twierdzi, że facet nie musi mieć sześciopaku i wyglądać jak kulturysta. W spocie występują przeciętnej urody (i rozmiaru) mężczyźni, a każdy z nich ma inny talent lub umiejętność. Otwierają zatrzaśnięte drzwi od samochodu, są wyjątkowo czuli albo po prostu świetnie tańczą w szpilkach.

Kampania już ruszyła 1 kwietnia, ale nadal według nas przyciąga widzów.

Comments

comments

157
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...