Awanse w zespole Triple PR

Informacja Prasowa - 13.09.2022
8

Trzy awanse

Awanse w zespole Triple PR

Kinga Ostrowska i Miłosz Ciekalski awansowali na stanowisko Senior PR Consultanta. Stanowisko PR Consultant objęła z kolei Zuzanna Tartanus.

Z agencją Triple PR Kinga Ostrowska była już związana w 2019 roku. Od 2021 roku pracuje w zespole obsługującym klientów z branży beauty. Prowadziła projekty dla takich marek Killys, Biała Perła, Ledvance oraz ToTamto. Na co dzień wraz z zespołem zajmuje się obsługą marki Hebe oraz Centrum Medycznego VenaMed, a także kolejnej już edycji Targów Kosmetyków Naturalnych Ekocuda. Przed dołączeniem do Triple PR współpracowała z klinikami medycyny estetycznej i markami beauty. Ukończyła studia dziennikarskie na Uniwersytecie Łódzkim o specjalizacji z designu, reklamy i komunikacji wizualnej oraz Journalism and New Media w Portugalii. Ukończyła również studia z grafiki interdyscyplinarnej.

Zuzanna Tartanus swoją karierę w Triple PR rozpoczęła w połowie 2021 roku obejmując stanowisko Junior PR Consultant w zespole specjalizującym się w obsłudze klientów z sektora real estate. Na co dzień odpowiada za kontakt z klientami oraz dziennikarzami i plasowanie ekspertów w mediach. Współpracuje z kluczowymi speakerami, wspierając ich w tworzeniu wartościowego contentu. Obecnie jest odpowiedzialna za działania Media Relations dla Cushman & Wakefield – wiodącej firmy doradczej świadczącej usługi na rzecz najemców i właścicieli nieruchomości komercyjnych. Jest absolwentką Filologii polskiej na Wydziale Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego.

Miłosz Ciekalski jest związany z Triple PR od blisko dwóch lat. Pierwsze szlify w dziedzinie komunikacji zdobywał w biurze prasowym klubu piłkarskiego Lech Poznań, a przygodę agencyjną rozpoczął w Q&A Communications. Działał także w Radiu Afera – autor reportażu „Faul po ostatnim gwizdku”, który cytowany był przez media z całej Polski. W agencji odpowiada za komunikację projektów biznesowych, a obecnie skupia się także na prowadzeniu klientów z branży motoryzacyjnej. W jego portfolio znalazły się m.in. takie marki jak ŠKODA, Oracle, ILF Consulting Engineers Polska, Deceuninck, Amica, Autobaza.pl czy Starter24 (obecnie ARC Europe Polska). Jest absolwentem kierunku Ekonomia, specjalności Publicystyka Ekonomiczna i Public Relations na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.

Comments

comments

8
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...