Awanse w K2

Informacja Prasowa - 18.01.2017
278

Client Service K2 rośnie w siłę – 3 awanse

Nowy Rok przyniósł awanse w dziale Client Service’u agencji K2. Spośród wyróżniających się kompetencjami zarządczymi pracowników wybiły się Anna Koj, Joanna Rudnicka i Katarzyna Zagól, które objęły stanowiska Account Directorek.

Anna Koj z K2 związana jest od 2008 roku, a ze światem digitalu – od 2005. Pracowała dla takich klientów jak Peugeot, LG, Hochland, Grupa Noble Bank, Pracuj.pl, Volkswagen, a aktualnie opiekuje się markami Carrefour, Decathlon, IKEA oraz PZU. W pracy stawia na prawdziwy insight, jasną komunikację oraz technologię. Ceni pozytywne nastawienie i partnerskie relacje, zarówno z Klientami jak i ze współpracownikami. Świetnie czuje się w prowadzeniu kampanii TV, 360 oraz projektów technologicznych.

Joanna Rudnicka w branży reklamowej pracuje od 10 lat, w K2 – od półtora roku. Uwielbia przyjść do pracy i „dać radę” – motywują ją rzeczy „niemożliwe”. Jej zespół pracuje dla takich klientów jak Nationale-Nederlanden, Volkswagen, Disney, Galderma czy Uber. Joanna do swojej pracy podchodzi misyjnie – ma dużo zasad, którymi kieruje się w życiu zawodowym. Najważniejsza z nich to nie zapominać o tym, że bez względu na stronę, po której pracujemy – klient, podwykonawca, pracownik, czy przełożony – wszyscy jesteśmy ludźmi.

Katarzyna Zagól w K2 pracuje 4 lata, w branży – ponad 6. Doświadczenie zdobywała, pracując dla takich marek jak Ballantine’s, Allegro, NIVEA, Unicef, Carrefour, Teatr Wielki Opera Narodowa, PGE, H&M, Żubrówka, czy Netflix. Świetnie czuje się w środowisku międzynarodowym, pracując z globalnymi markami. Stawia przede wszystkim na zrozumienie strategii i wartości marek swoich klientów, by być jak najlepszym partnerem do współpracy.

Comments

comments

278
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...