Awanse w dziale kreacji VMLY&R

Informacja Prasowa - 26.05.2022
288

Joanna Paździórko, Joanna Sroka oraz Sławomir Bełch objęli nowe role w agencji

Awanse w dziale kreacji VMLY&R

Obecnie dział kreacji VMLY&R dzieli się na 12 grup. Liderką jednej z nich jest Joanna Paździórko, której zespół składa się wyłącznie z kobiet i jest dedykowana takim klientom jak: Karmi, Cheetos, Ford, HBO Max oraz Douglas. Natomiast grupa prowadzona przez Joannę Srokę i Sławomira Bełcha zajmuje się obsługą kreatywną Doritos, BP i Blanc 1664 oraz nowego klienta agencji – Netto.
Joanna Paździórko z branżą związana jest od 11 lat. W VMLY&R pracuje od 2017 roku.
Doświadczenie zdobywała w agencjach Saatchi&Saatchi IS, Havas oraz Walk. Pracowała dla takich marek i klientów jak Orange, NC+, HBO Max, Nickelodeon, MTV, Sony, Visa, Samsung, mBank, Pekao, Inmedio, Philips, Lay’s, O.B, Emolium, Ford, BMW, Volkswagen, Kurka Wolna, Kompania Piwowarska, Żywiec Zdrój, Danone, Lirene, Lipton, Wedel, Milka, Hala Koszyki, czy Komisja Europejska. Na swoim koncie ma projekty nagradzane na konkursach branżowych: KTR, Innovation, Effie, Złoty Spinacz, Global Media Awards.
Czas wolny najchętniej spędza na słońcu. Najlepiej tam, gdzie morskie fale masują jej zwoje mózgowe, a ptaszki plotą jej liche warkocze.
Joanna Sroka posiada ponad 10 lat doświadczenia w branży kreatywnej. W VMLY&R pracuje od 2018 roku.
Doświadczenie zdobywała w JWT Warszawa, Leo Burnett, Publicis DWL, GDP Agency. Współtworzyła kampanie dla takich marek jak IKEA, Mazda, Renault, Ford, Michelin, Lech, Lipton, Nescafé, Żywiec Zdrój, Lay’s, Procter & Gamble, Mr. Proper, Max Factor, Rimmel, Polfarma, Prudential, Raiffeisen, mBank. Jej prace były wielokrotnie nagradzane na konkursach KTR, Effie, Golden Arrow, Epica, Innovation i MIXX Awards.
Prywatnie fanka filmów studia Ghibli i contentu na TikToku. Zakochana w Rzymie, entuzjastka gotowania i grzybobrania.
Sławomir Bełch w branży reklamowej od 16 lat. W VMLY&R pracuje od 2017 roku.
Doświadczenie zdobywał w agencjach Momentum McCann Worldgroup, Tipping Point TBWA, FCB Warsaw, IQ Marketing, Mullenlowe, pracując dla takich klientów i marek jak Absolut, Ballantine’s, Bols, Jacobs, Herbapol Lublin, Lipton, Żywiec Zdrój, Milka, Krakus, Lay’s, Fantasia, Nivea, Eucerin, Rimmel, L’Oreal Paris, Maybelline, Emolium, Polpharma, BP, BMW Bawaria Motors, Opel, Volkswagen Bank, mBank, Bank BGŻ, Plus, Orange, IKEA.
Pracował przy kampaniach reklamowych, które otrzymały uznanie na wielu konkursach branżowych, m.in. KTR, Innovation, MIXX Awards, Kreatura, Golden Arrow czy Effie.
W tworzonych przez siebie projektach wykorzystuje doświadczenie zdobyte na warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych, dlatego do każdego key visuala podchodzi jak do dzieła sztuki. W czasie wolnym nie odbiega daleko od swojego wykształcenia i życia zawodowego – odpoczywa oddając się sztuce w różnych formach i spędzając czas z rodziną.

Comments

comments

288
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...