Awanse w Big Picture

Informacja Prasowa - 24.01.2022
14

Awanse w Big Picture

Awanse w Big Picture

Nowy Rok dla agencji Big Picture to nie tylko ogłoszenie ważnych kontraktów w dziale korporacyjnym (długofalowa współpraca z Reckitt) oraz w dziale lifestyle (stała obsługa PR marki L’Oréal Professionnel), ale także ważne zmiany w zespole. Po bardzo dobrej ocenie dotychczasowej pracy i w ramach wzmocnienia zespołu korporacyjnego awans na stanowisko PR Consultant otrzymała Agata Kankowska. W dziale lifestyle Zuzanna Oczko otrzymała promocję na stanowisko Junior PR Consultant i kontynuować będzie swoją pracę dla kluczowych klientów agencji z obszaru FMCG.

Agata Kankowska pracuje w zespole PR korporacyjnego, który zarządzany jest przez Alicję Górkę-Pruszczak. Swoją zawodową przygodę z PR-em zaczęła w 2019 roku w ViacomCBS Networks Polska. Wspierała komunikacyjnie marki telewizyjne, m.in. MTV Polska, Comedy Central Polska, Paramount Channel HD i Nickelodeon Polska. Wcześniej, przez blisko 2 lata pracowała dla brytyjskiej agencji pozyskiwania talentów, realizując projekty dla Deloitte UK i Santander. Jest absolwentką komunikacji w biznesie na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu oraz kulturoznawstwa na SWPS w Warszawie.

Agata Kankowska z dniem 1 lutego obejmie funkcję PR Consultant, a do jej kluczowych klientów należą Mondelez Polska, Reckitt oraz Syrena RE.

na zdjęciu Agata Kankowska

Zuzanna Oczko w agencji realizuje projekty z obszaru lifestyle dla klientów z branży FMCG m.in. dla marek z portfolio Mondelez Polska (Milka, Oreo itd.) czy Wasa, a także wspiera zespół obsługujący biuro prasowe marek Panasonic i Technics. W ramach powierzonych działań PR odpowiada m.in. za promocję nowości produktowych, kontakty z mediami, realizację działań branded content, czy współprace z influencerami. Do projektów, które realizowała w ostatnich miesiącach należą m.in. komunikacja 120 urodzin marki Milka, promocja kolejnej odsłony kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”, czy wsparcie kluczowych produktów Mondelez, m.in. nowej odsłony czekolady Milka Delicate Dark, czy nowości Oreo.

na zdjęciu Zuzanna Oczko

Awanse w Big Picture związane są ze strategią rozwijania kompetencji pracowników w ramach bieżącej struktury firmy.

Comments

comments

14
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...