Awanse w 24/7 Communication

Informacja Prasowa - 08.10.2019
263

Awanse w 24/7 Communication

Z początkiem października w agencji 24/7Communication przyznano 3 awanse. Swoje kompetencje oraz zakres wykonywanych obowiązków zwiększyły Marta Jechna, Paulina Rucińska oraz Alicja Koptyńska.

Marta Jechna w agencji 24/7Communication objęła stanowisko nowo utworzone Account Directora. Nadzoruje pracę zespołu specjalizującego się w komunikacji dla klientów przemysłowych, technologicznych i instytucjonalnych. Posiada szeroką ekspertyzę w zakresie komunikacji PR, a specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej oraz brandowej, komunikacji wewnętrznej i EB oraz CSR.

Odpowiada za doradztwo oraz rozwój strategiczny komunikacji dla kilkunastu marek takich jak GE, ABB, Wielton, Toyota Manufacturing Polska, Siemens Gamesa, Warta, T-Mobile, Oknoplast, ING, Salony Agata czy Sandoz.

W agencji zajmuje się również projektami pro bono oraz pozyskiwaniem nowych klientów.

Z branżą PR związana jest od ponad 11 lat a w agencji 24/7 Communication pracuje od 2014 roku. LinkedIn Marta Jechna

 

Do grona menadżerów agencji 24/7 Communication dołączyła Paulina Rucińska, obejmując stanowisko Junior Account Managera. Z 24/7Communication związana jest od ponad 3 lat.Dotychczas odpowiadała za Klientów takich jak: McVitie’s, Bosch, Graal, Groupe SEB (Rowenta, KRUPS, Tefal), Papaya, Worldbox i Warsaw Sneaker Store oraz McDonald’s. Prowadzony przez nią projekt #witamywMcDonalds został nagrodzony Złotym Spinaczem w 2018 roku. LinkedIn Paulina Rucińska

W agencji 24/7Communication funkcjonuje również studio in house, które specjalizuje się w produkcji contentu graficznego, foto i video oraz budowaniu stron www. W ramach tej struktury Alicja Koptyńska awansowała na stanowisko Project Managera. Prowadzi projekty produkcyjne dla wszystkich klientów agencji, m.in. dla McDonald’s, Orange, T-mobile, Toyota Motor Manufacturing Poland Sp. z o.o, Alcon oraz Sandoz. Alicja z agencją związana jest od niemal 5 lat. LinkedIn Alicja Koptyńska

 

Comments

comments

263
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...