Awanse Joanny Smoleńskiej i Łukasza Drywy w K+PR

Informacja Prasowa - 13.07.2022
195

Awanse Joanny Smoleńskiej i Łukasza Drywy w K+P

Z początkiem lipca 2022 r. Joanna Smoleńska została nowym Head of Social Media w Komunikacji Plus PR, wchodzącej w skład Grupy Komunikacja Plus. Na stanowisku zastąpiła ona Łukasza Drywę, który objął funkcję Head of Business Development w agencji.

 Joanna Smoleńska to doświadczony ekspert w obszarze social media. Z branżą komunikacyjną związana jest od 2014 r. Posiada doświadczenie zarówno po stronie klienta jak i agencji w tworzeniu strategii marketingowej, contentu, influencer marketingu oraz kampanii reklamowych w SoMe. W swojej dotychczasowej karierze realizowała projekty w branży FMCG, Fitness&Wellness, IT m.in. dla takich klientów jak: Maspex, Inka, Seko, FIWE, 6pak Nutrition, Sport Definition, Nevomo. Z sukcesem prowadziła kampanie marketingowe na pozyskiwanie leadów, budowanie świadomości marki czy pozyskiwanie środków w kampanii crowdfundingowej. Jest specjalistką od komunikacji na LinkedInie (prowadzi szkolenia z personal brandingu oraz dobrych praktyk dla stron firmowych) oraz Facebook’u.

W Komunikacji Plus PR odpowiada za bieżące zarządzanie i rozwój obszaru social media agencji. Zespół zarządzany przez Joannę współpracuje m.in. z takimi markami jak: 3M, Carlsberg, Somfy Polska, Otis Polska czy EDP Energia Polska. Prywatnie łączy pasję do social mediów i rozwoju osobistego nieustannie poszerzając swoją wiedzę czytając książki oraz biorąc udział w wydarzeniach branżowych.

Łukasz Drywa swoją karierę zawodową w branży komunikacji marketingowej rozwija sukcesywnie od 2008 roku. Zaczynał jako koordynator ds. promocji w wydawnictwie książkowym, następnie prowadził działania łączące public relations, content marketing oraz social media. Realizował projekty dla takich branż, jak: wydawnicza, fintech, finansowa, ochrony środowiska, bankowa, ubezpieczeniowa, telekomunikacyjna czy wellness. Wśród firm, dla których pracował są m.in.: Wydawnictwo Otwarte, CCR Polska, Kredito 24, Kreditech, All For Body czy Twój Prawnik 24. Przed dołączeniem do K+PR zawodowo związany był z agencją Havas PR Warsaw, gdzie prowadził działania dla: Atradius Crédito y Caución S.A. de Seguros y Reaseguros Spółka Akcyjna Oddział w Polsce, Euronet Polska, Orange Polska, HSBC Bank Polska. Realizował również kampanie leadowe na LinkedIn dla Grupy Muszkieterów oraz Atradius.

Na nowym stanowisku, w Komunikacji Plus PR będzie odpowiadał za działania mające celu rozwój nowego biznesu oraz wsparcie zespołów klienckich w realizacji bieżących projektów.

W codziennej pracy mocno stawia na client service – budowanie partnerskiej relacji z klientem jest dla niego kluczowe dla dobrej, wieloletniej współpracy. W wolnym czasie dużo czyta, jest fanem literatury iberoamerykańskiej oraz Harrego Pottera. Lubi podróże, najbardziej kilkudniowe wypady po Włoszech czy Hiszpanii.

Comments

comments

195
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...