Awans w TOUCH.PR Nowa dyrektor w oddziale poznańskim

Informacja Prasowa - 11.07.2022
132

Weronika Kmieciak objęła stanowisko dyrektora w TOUCH.PR w oddziale poznańskim

Awans w TOUCH.PR – nowa dyrektor w oddziale poznańskim

Weronika Kmieciak objęła stanowisko dyrektora w TOUCH.PR w oddziale poznańskim. Z agencją związana jest od trzech miesięcy i przez ten czas zajmowała pozycję Senior PR Managera. Od 1 lipca br. odpowiedzialna jest za działania komunikacyjne oraz budowanie zespołu w Poznaniu.

Weronika Kmieciak (Kot) posiada 8-letnie doświadczenie w branży Public Relations. Od początku lipca br. w TOUCH.PR kieruje zespołem firmy w oddziale w Poznaniu. Specjalizuje się w komunikacji CSR, korporacyjnej, lifestylowej i brand PR, a także public affairs czy media relations. Weronika, obecnie odpowiedzialna jest za obsługę projektów z branży healthcare, modowej, rowerowej, retail oraz sektora budowlanego. Ponadto rozwija w agencji działania new biznesowe.

Doświadczenie zawodowe zdobyła pracując w warszawskich oddziałach międzynarodowych agencji takich jak: Hill+Knowlton Strategies oraz FleishmanHillard, gdzie podejmowała działania z szeroko pojętej komunikacji dla firm farmaceutycznych i medycznych m.in.: Teva, Gedeon Richter Polska, Merck Sanofi, Takeda, Baxter, Philips Health Care, Astra Zeneca czy Novartis. Ostatnie blisko 3 lata pracowała w Gedeon Richter Polska, gdzie realizowała projekty wizerunkowe marki. W 2019 roku kampania społeczna pt.: „W kobiecym interesie”, którą koordynowała otrzymała Brązowy Spinacz w konkursie Związku Firm Public Relations. Weronika przed dołączeniem do TOUCH.PR prowadziła działania marketingowe dla branży motoryzacyjnej oraz nieruchomościowej.

Ukończyła Uniwersytet Warszawski ze specjalizacją Public Relations i Medioznawstwo. W 2021 roku podjęła studia MBA na Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu.

W pracy stawia na ludzi i budowanie trwałych kontaktów z otoczeniem biznesowym, jak sama podkreśla, tworzenie partnerskich relacji to klucz do sukcesu,

Weronika rozbudowuje oddział w Poznaniu, który niebawem powiększy się o kolejnych konsultantów.

Comments

comments

132
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...