Awans w K2 Media – Paweł Franke nowym Head of Brand Communication

Informacja Prasowa - 18.08.2017
212

Awans w K2 Media – Paweł Franke nowym Head of Brand Communication

Paweł Franke awansował na nowo utworzone w K2 Media stanowisko – Head of Brand Communication. Wraz z zespołem strategów będzie poszukiwać szans dla marek klientów agencji na styku kreacji, mediów i wykorzystania danych. Franke od ponad 10 lat specjalizuje się w tworzeniu efektywnych strategii marketingowych i komunikacji marek.

k2

Nowy Head of Brand Communication z agencją K2 Media związany jest od 2016 roku. Wcześniej piastował w niej stanowisko Senior Business Strategy Partnera. Doświadczenie zawodowe zdobywał także w Centralnym Ośrodku Informatyki, firmie Media Direction oraz Starcom MediaVest, gdzie był jednym z liderów Substance Brand Consulting – jednostce odpowiedzialnej za marketing strategiczny.

Za skuteczne realizacje Franke otrzymał szereg nagród w tym Effie, Mixx Awards oraz nominacje do Cannes Lions. Jest inicjatorem wielokrotnie nagradzanej kampanii społecznej Smutny Autobus. Współpracował przy komunikacji wielu znanych i lubianych polskich i światowych brandów takich jak: Uber, Tyskie, Lech, TVN, Coca-Cola, T-Mobile, Samsung, Milka, TUI Scan Holiday, Allegro, Żywiec czy Heineken.

Comments

comments

212
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...