Awans w Arskom. Mateusz Brzeźniak jako Account Manager pokieruje zespołem projektowym

Informacja Prasowa - 05.11.2019
25

Awans w Arskom. Mateusz Brzeźniak jako Account Manager pokieruje zespołem projektowym

Awans w agencji Arskom. Mateusz Brzeźniak jako Account Manager pokieruje zespołem projektowym

Mateusz Brzeźniak, dotychczas Senior Account Executive, awansował na stanowisko Account Managera w agencji marketingu sportowego Arskom.

 Brzeźniak obejmie nowe stanowisko od początku listopada. Do jego zadań będzie należało zarządzanie zespołem projektowym, a także obsługa kluczowych klientów agencji oraz merytoryczny nadzór nad procesem ofertowania. Brzeźniak będzie raportował do Katarzyny Kochaniak i Pawła Sławskiego, partnerów zarządzających agencji.

 – Jestem pod wrażeniem, w jakim tempie rozwija się Mateusz. Jeszcze niedawno pełnił rolę juniora, a dziś jest jedną z najważniejszych osób w agencji. Przed nami rok sportowy, pełny wymagających zadań dla agencji i nie mam wątpliwości, że Mateusz to idealna osoba, by wziąć odpowiedzialność za najważniejsze projekty i klientów w tym okresie – mówi Rafał Romaniuk, prezes zarządu agencji.

 Brzeźniak jest związany z agencją Arskom od listopada 2016 roku. Początkowo jako Junior Account Executive, od marca 2017 r. na stanowisku Account Executive, a od września 2018 r. jako Senior Account Executive. W tym czasie był liderem najważniejszych projektów agencji, w tym m.in. „Drużyny Energii”, „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”, „Zgrupowania Kibiców” czy „Rusz się z Kubusiem!”.

Wcześniej przez lata pracował jako dziennikarz, m.in. w: „Gazecie Wyborczej” w Szczecinie, Radiu ZET, „FourFourTwo Polska” oraz Pogoni Szczecin. Jest absolwentem dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim oraz Uniwersytecie Szczecińskim, a także autorem książki „Budowanie świadomości marki w klubie sportowym”.

 Arskom jest największą w Polsce agencją marketingu sportowego, działającą na rynku od 2012 roku. W ciągu ostatnich 7 lat zrealizował dziesiątki kampanii dla największych marek krajowych i globalnych, ściśle współpracując z czołowymi sportowcami oraz liderami opinii. Mając sportowe korzenie, agencja specjalizuje się również w obsłudze brandów z branży technologicznej, farmaceutycznej czy nieruchomości.

Comments

comments

25
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...