Awans Pawła Kowalewskiego w globalnych strukturach największej organizacji reklamy

Informacja Prasowa - 24.11.2020
51

Awans Pawła Kowalewskiego w globalnych strukturach największej organizacji reklamy

Awans Pawła Kowalewskiego w globalnych strukturach największej organizacji reklamy

Paweł Kowalewski, malarz, członek legendarnej Gruppy, wykładowca na wydziale wzornictwa warszawskiej ASP, właściciel agencji Communication Unlimited, został wybrany na stanowisko Vice President Creativity Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA Global.

To kolejny awans Pawła Kowalewskiego, od kiedy współpracuje z tą organizacją. Wcześniej dwa razy z rzędu był powoływany na szefa Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA Global na Europę oraz pełnił funkcję wiceprezesa zarządu odpowiedzialnego za globalny rozwój stowarzyszenia. Czterokrotnie piastował również stanowisko prezesa polskiego oddziału IAA, którego jest założycielem oraz dwukrotnie pełnił funkcję przewodniczącego rady nadzorczej IAA Polska. Na nowym stanowisku Paweł Kowalewski będzie odpowiadał za wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań w zakresie komunikacji marketingowej w oddziałach IAA, które znajdują się w 76 krajach.

Zdaniem Pawła Kowalewskiego reklama odgrywa rolę społeczną, kulturotwórczą

i opiniotwórczą, dlatego twórcy reklamy powinni mieć świadomość tej odpowiedzialności. Nie wyobraża sobie braku swojego zaangażowania w tak kluczowych kwestiach branżowych, jak: odpowiedzialna reklama, podnoszenie jej jakości, samoregulacja, edukacja i rozwój zawodowy, którymi zajmuje się stowarzyszenie.

IAA reprezentuje branżę reklamową od 80 lat. Posiada 56 oddziałów w 76 krajach i ponad 4000 członków. Jest jedynym na świecie stowarzyszeniem, które zrzesza i reprezentuje nie tylko agencje reklamowe, media, reklamodawców oraz inne firmy zaangażowane w proces komunikacji marketingowej. Jest platformą do dzielenia się wiedzą na temat problemów branżowych, najlepszych praktyk i działań w szybko zmieniającym się otoczeniu biznesowym.

Paweł Kowalewski jest również założycielem i prezesem agencji komunikacji marketingowej Communication Unlimited obecnej na polskim rynku od 1991 r.

Comments

comments

51
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...