Awans May Sałygi na szefa zespołu i nowi specjaliści w LoveBrands ​Group

Informacja Prasowa - 01.10.2024
2

Efektywne kampanie marketingowe? Bez digitalu się nie obejdzie!

LoveBrands Group, agencja zintegrowanej komunikacji marketingowej, odpowiada na potrzeby swoich klientów i rynku i wzmacnia swój dział Digital. May Sałyga, dotychczas na stanowisku Communications Consultant, awansuje  na stanowisko Head of Digital, a do zespołu LoveBrands Digital dołączają Weronika Szmaja na stanowisko Social Media Consultant oraz Radek Leżański na stanowisko Digital Expert.

Efektywne kampanie marketingowe? Bez digitalu się nie obejdzie!

Badania* zrealizowane na zlecenie LoveBrands Group w lutym 2024 przez SW Research potwierdzają, że choć telewizja nadal pozostaje ważnym kanałem przekazu reklamowego (71% wskazań), to bez działań w internecie, w tym w social mediach, trudno jest trafić nie tylko do najmłodszego pokolenia, ale także do osób z pokolenia „silver generation”. Osoby 50+ przyznają bowiem, że trafia do nich przekaz reklamowy kierowany zarówno przez YouTube (44% wskazań), jak i Facebooka (54%).
Wyniki te potwierdzają obserwacje poczynione w zeszłorocznym Raporcie Social Media 2023 przygotowanym przez Gemius, Polskie Badania Internetu oraz IAB, z którego wynikało, że co prawda średni czas spędzany w social mediach spada z wiekiem (dla grupy 7-14 to ponad 3 h/dzień, a 55-75 nieco ponad 1,5h/dzień), jednak największą grupę użytkowników najpopularniejszych (o największych zasięgach) mediów społecznościowych stanowią obecnie właśnie seniorzy, czyli osoby w wieku 55-75!
Agencja LoveBrands Group od początku swojego istnienia, czyli 2014 roku, mocno stawiała na kompetencje swojego zespołu w obszarze digital. Teraz, wraz z intensywnym rozwojem i wygranymi przetargami obejmującymi tego typu działania, zdecydowała się na powiększenie zespołu o nowych specjalistów oraz wyznaczyła nowego szefa działu Digital.

May Sałyga (ono/jego) nowym Head of LoveBrands Digital

May Sałyga, do tej pory w agencji LoveBrands na stanowisku Communications Consultant, odpowiadało za wsparcie strategiczne klientów agencji w zakresie kampanii digital oraz obsługę kluczowych klientów agencji, w tym Banku Pocztowego, w zakresie  tworzenia contentu i planowania kampanii reklamowych w social mediach. Jego doświadczenie w zakresie digital marketingu jest jednak dużo szersze.
May Sałyga, Head of LoveBrands Digital, LoveBrands Group

May Sałyga, Head of LoveBrands Digital, LoveBrands Group

May ma bogate doświadczenie agencyjne opierające się na prowadzeniu złożonych projektów z zakresu komunikacji digitalowej, Public Relations i eventów. Pracowało przy dużych kampaniach dla największych marek i instytucji, zarówno na rynku polskim, jak i rynkach międzynarodowych (Azja, Bliski Wschód, Europa). May miało okazję pracować dla klientów z branży handlowej, beauty, FMCG i transportowej, zarówno przy projektach publicznych, jak i komercyjnych. Doświadczenie zdobywało w ramach praca przy Expo 2020 Dubai dla Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu (PAIH), Kampanii „Kolejowe ABC II” dla Urzędu Transportu Kolejowego, „Trzeba mieć siłę, żeby być innym” dla marki Pantene oraz kampanii #BoNieMam z Marcinem Prokopem dla Head & Shoulders.

Kompetencje zespołu LoveBrands Digital

W swojej nowej pozycji May Sałyga odpowiadać będzie za zarządzanie zespołem konsultantów i ekspertów oraz za nadzór i realizację projektów obejmujących zakup mediów w komunikacyjnych i sprzedażowych kampaniach digitalowych oraz social mediowych, realizację kampanii z udziałem influencerów i content creators, a także tworzenie stron internetowych i optymalizację SEO.

Radek Leżański (on/jego) nowym Digital Expert w LoveBrands Digital

Do zespołu zarządzanego przez May dołączył także Radek Leżanski, który jako Digital Ekspert odpowiada za zakup mediów digitalowych, w tym programmatic, a także analizę i optymalizację struktur stron pod kątem SEO, UX i UI
Radek Leżański, Digital Expert w LoveBrands Digital, LoveBrands Group

Radek Leżański, Digital Expert w LoveBrands Digital, LoveBrands Group

Radek to doświadczony ekspert w branży AdTech i programmatic, który od ponad dwóch dekad zajmuje się tworzeniem i zarządzaniem serwisami www. Jego kariera rozpoczęła się w 2000 roku, kiedy jako wydawca zaczął budować swoje pierwsze strony, gromadząc wszechstronną wiedzę na temat SEO, SEM, kampanii mailingowych oraz rozwiązań optymalizacyjnych. Jego portfolio obejmuje ponad 40 serwisów internetowych, a także współpracę z renomowanymi klientami, takimi jak EMI Music Poland czy Uniwersytet SWPS. Od 2007 roku skupił się na rozwoju w dziedzinie zakupu mediów w sieciach reklamowych i firm AdTech, współpracując z setkami wydawców w Polsce i Europie. Wydawcom pomagał wdrażać innowacyjne rozwiązania, ale również zwiększać zasięgi i optymalizować ich działania marketingowe odpowiadając za politykę cenową i produktową. Pełnił kluczowe role w takich firmach jak Outbrain czy w grupie Ströer, gdzie zarządzał działami zakupów oraz rozwijał portfolio wydawców. Jego wszechstronne umiejętności, zarówno techniczne, jak i strategiczne, czynią go jednym z czołowych ekspertów w dziedzinie reklamy cyfrowej i rozwiązań AdTech.

Weronika Szmaja (ona/jej) nowym Social Media Consultant w LoveBrands Digital

Weronika Szmaja do zespołu LoveBrands Group dołączyła wzmacniając jego kompetencje w zakresie tworzenia contentu do social mediów oraz produkcji materiałów video. Jako nowa Social Media Consultant odpowiada za  planowanie i realizację kampanii w social mediach, pracując jako członek cross-kompetencyjnych zespołów zintegrowanej komunikacji marketingowej.
Weronika Szmaja, Social Media Consultant w LoveBrands Digital, LoveBrands Group

Weronika Szmaja, Social Media Consultant w LoveBrands Digital, LoveBrands Group

W przeszłości pracowała jako Account Executive w Partner of Promotion i jako specjalistka ds. promocji w Fundacji Edukacji i Kultury Drama Way. Doświadczenie zdobywała realizując kampanie dla takich podmiotów, jak Colian czy Urząd Transportu Kolejowego. Zajmowała się także promocją polskiej żywności zagranicą i w kraju. W ramach swoich zadań tworzyła content graficzny i video dla branży lifestyle i edukacyjnej, planowała i prowadziła działania w social media, w tym konkursy i kampanie reklamowe. Zajmowała się także całościową koordynacją działań digital, od tworzenia treści i moderacji kanałów społecznościowych, poprzez nadzór nad zewnętrznymi dostawcami agencji, do analizy wyników i ich raportowania.

Cieszę się, że LoveBrands Digital zyskał nowego, kompetentnego szefa oraz dwóch doświadczonych specjalistów, dzięki którym nasi klienci mogą liczyć na w pełni zintegrowane podejście do komunikacji z mocnym akcentem na działania w internecie. W dzisiejszych czasach bez takich kompetencji agencji marketingowej trudno będzie zaplanować kampanie, która spełni oczekiwania klienta i zrealizuje jego cele wizerunkowe i biznesowe

podsumowuje prezes LoveBrands Group, Dorota Bieniek.

Comments

comments

2
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...