Awans Igi Wachowicz w Value Media

Jerzy Ciszewski - 07.01.2019
114

Awans Igi Wachowicz w Value Media

Awans Igi Wachowicz na stanowisko  „New Business & Communication
Director” 
w Value Media

 Od stycznia br. Iga Wachowicz, dotychczas Communication Director w Value Media (Group One), obejmie nowo utworzone stanowisko. Jako New Business & Communication Director będzie łączyła dotychczasowe obowiązki Dyrektora ds. komunikacji w dziale Client Service z nową rolą. Iga Wachowicz pokieruje zespołem, zajmującym się pozyskiwaniem nowych klientów, w którym będzie odpowiedzialna za koordynację zapytań ofertowych, zarządzanie projektami przetargowymi oraz komunikację z potencjalnymi klientami i audytorami.

Iga Wachowicz związana jest z branżą mediową od 12 lat. Doświadczenie zawodowe zdobywała w domu mediowym Starcom, pracując jako Media Manager dla takich klientów jak T-Mobile, USP Zdrowie i Kompania Piwowarska. Następnie, w ZenithOptimedia odpowiadała za planowanie i zakup kampanii on-/off line m.in. dla grupy PGE S.A., Towarzystwa Ubezpieczeniowego Aviva oraz 3M.

Z Value Media związana jest od 2017. Na stanowisku Communication Director w zespole Client Service pracowała m.in dla Suzuki oraz marki Hochland. W sierpniu 2018 r.,  Iga Wachowicz była odpowiedzialna za jedną z największych kampanii launchujących
w Polsce – wprowadzenie na polski rynek modowego sklepu internetowego About You.

Od stycznia br. Iga Wachowicz awansuje na stanowisko New Business & Communication Director, łącząc dotychczasowe obowiązki z nowymi kompetencjami. Do jej głównych zadań będzie należało pozyskiwanie nowych klientów, koordynowanie zapytań ofertowych, prowadzenie i zarządzanie projektami przetargowymi oraz zarządzanie dedykowanym zespołem.


***

Group One jest największą, niezależną grupą komunikacyjną w Polsce funkcjonującą na rynku od 2013 roku. Zatrudnia niemal 350 osób. Oferuje klientom szeroki wachlarz usług, poczynając od strategicznych, przez kreatywne i mediowe, aż po technologiczne. Jej przewagą są silne digitalowe kompetencje, które od początku istnienia stanowiły trzon struktury – ponad 60% biznesu Group One to projekty on-linowe, które realizowane są z wykorzystaniem silnych relacji m.in. z Facebookiem i Google. Oprócz stałego wzmacniania kompetencji digitalowych, Group One rozwija się, rozbudowując kompetencje strategiczne, kontentowe i zarządzania marką, tworząc unikalną ofertę na rynku.

Do Group One należą ​3 domy mediowe​: Value Media – wyróżniony tytułem Dom Mediowy Roku 2017, RL Media – stworzony z udziałem Roberta Lewandowskiego oraz Mediaplus – największy w Europie niezależny dom mediowy; ​2 full serwisowe agencje kreatywne​:

Comments

comments

114
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...