Avon podbija serca nową kampanią na walentynki

Informacja Prasowa - 02.02.2021
2

Avon podbija serca nową kampanią na walentynki

Avon podbija serca nową kampanią na walentynki

Avon w lutym wystartował z kampanią walentynkową, w której przedstawia nową kolekcję zmysłowych perfum Attraction Desire dla Niej i dla Niego. Marka podkreśla, że zapachy te działają jak afrodyzjak, pobudzają zmysły i są idealnym prezentem na zbliżające się walentynki. W klipie reklamowym i sesji zdjęciowej wystąpiła modelka Edyta Zając.

Do serii zapachów Attraction dołączył nowy duet – Desire. Minimalistyczne flakony są do siebie odpowiednio dopasowane i zostały zaprojektowane tak, by przypominały parę doskonałą. Ekscytujący akord „The Fire”, zawarty w obu wersjach zapachowych, to połączenie eliksiru z palonej wiśni i złotego bursztynu.

Najnowszy katalog Avon 2/2021 z sesją zdjęciową z udziałem Edyty Zając pojawił się 1 lutego 2021 roku na wszystkich rynkach w Europie Centralnej. Kampania obejmuje dodatkowo działania PR i szereg aktywności w mediach społecznościowych, prasie i telewizji. Od 1 do 28 lutego będzie można obejrzeć specjalny klip reklamowy – pojawi się on w kanałach TV, jak Polsat, TVP czy TVN oraz ich stacjach tematycznych, a także w digitalu i na platformie VOD.

Nowe zapachy Attraction Desire dla Niej i dla Niego to o wiele więcej niż tylko perfumy. W klipie reklamowym chcieliśmy pokazać, jak intensywnie pobudzają one zmysły, rozpalają namiętność i że działają jak afrodyzjak. Między naszymi bohaterami jest widoczna chemia, pasja, a ich spotkanie dzięki zapachom od Avon przemieniło się w hipersensualne doznanie – mówi Paweł Halski, autor klipu.

Za koncepcję kreatywną kampanii oraz aktywację w social media odpowiada marka Avon, za działania PR – agencja Garden of Words, za zakup prasy i TV – agencja mediowa Starcom. Autorem klipu reklamowego jest Paweł Halski, CE Creative and Print Production Avon.

Link do spotu reklamowego w serwisie YouTube: https://youtu.be/UiM0PsWyq_Y

 

Comments

comments

2
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...