Avanti24 Men – nowy tematyczny serwis przygotowany przez redakcję Avanti24

Informacja Prasowa - 17.05.2017
137

Avanti24 Men - nowy tematyczny serwis przygotowany przez redakcję Avanti2

Dziś – we wtorek, 16 maja br. ruszył nowy tematyczny serwis Avanti24 Men, który powstał z myślą o modowych potrzebach mężczyzn.

 

Avanti24 Men wkracza na rozwijający się w polskim internecie rynek mody męskiej i proponuje własną ofertę zarówno dla świadomych swojego wyglądu panów, jak i dla kobiet, które często podejmują decyzje zakupowe związane z ubiorem za swoich partnerów.

Dzięki współpracy Avanti24 z partnerami serwis Avanti24 Men będzie publikował dedykowane artykuły skierowane do mężczyzn ze specjalnie wyselekcjonowanymi stylizacjami oraz możliwością łatwego zakupu wyeksponowanych produktów. Ponadto, w serwisie będzie można przeczytać ciekawe, skierowane do mężczyzn porady dotyczące mody i urody oraz zaczerpnąć inspiracji przy kompletowaniu codziennego ubioru.

Nowy tematyczny serwis Avanti24 Men będzie promowany w internecie (serwisy Gazeta.pl, media społecznościowe).

Serwis Avanti24 to serwis zakupowy, który wyróżnia się wysokiej jakości treściami redakcyjnymi kierowanymi do osób szukających porad na temat wyglądu. Serwis jest z jednej strony lifestyle’owym poradnikiem osób w każdym wieku, zainteresowanych modą, urodą i najnowszymi trendami, a z drugiej strony – agregatorem sklepów internetowych z wygodną wyszukiwarką produktów. Serwis zapewnia najszerszy na polskim rynku zakres treści związanych z modą, urodą oraz zakupami.

W marcu br. ruszył tematyczny serwis Avanti24 Plus Size, skupiony na potrzebach kobiet w rozmiarze „plus”. Od tej pory Avanti24 Plus Size odwiedziło już niemal 160 tysięcy użytkowników, całkowita liczba wizyt to ponad 215 tysięcy, a sumaryczna liczba odsłon to prawie pół miliona. (dane za okres kwiecień 2017 r. – maj 2017 r., źródło: Gemius/PBI).

W okresie styczeń-marzec 2017 r. serwis Avanti24 obejrzało niemal 3,7 mln użytkowników, liczba wizyt w tym okresie to prawie 5,8 mln, a liczba odsłon przekroczyła 12 mln. (źródło: Gemius/PBI).

Comments

comments

137
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...