Audioteka w gronie klientów PR Calling

Informacja Prasowa - 01.06.2022
128

Nowy klient agencji

Audioteka w gronie klientów PR Calling

Audioteka, platforma z największą bazą jakościowych, polskojęzycznych treści audio, dołączyła do portfolio klientów PR Calling. W ramach współpracy agencja odpowiada za kompleksową komunikację zewnętrzną marki, w tym m.in. za działania media relations, PR produktowy i korporacyjny, pozycjonowanie ekspertów oraz bieżący konsulting.

Audioteka to platforma z audiobookami, podcastami i słuchowiskami, specjalizująca się w produkcji wysokiej klasy autorskich treści audio. Powstała w 2008 r. marka była prekursorem branży w Polsce, a obecnie posiada w swej ofercie największy w kraju – liczący ponad 19,5 tysiąca pozycji – katalog polskojęzycznych produkcji audio, w tym autorskie superprodukcje z najlepszymi reżyserami i największymi polskimi gwiazdami oraz świetną oprawą muzyczną. Rozwijana w modelu subskrypcyjnym platforma oferuje słuchaczom dostęp do ponad 30 000 godzin nowych autorskich treści rocznie oraz biblioteki audio w 11 językach, m.in. po niemiecku, czesku, hiszpańsku i turecku. Do zbiorów Audioteki należą audioseriale, treści edukacyjne, audio dokumenty, programy informacyjne, medytacje prowadzone, treningi uważności czy audycje podróżnicze, gwarantujące słuchaczom cyfrową rozrywkę na najwyższym poziomie.

Audioteka to niekwestionowany lider branży w Polsce, który rozwija się także na 7 rynkach zagranicznych, m.in. w Czechach, na Słowacji i Litwie. Premiery autorskich superprodukcji przygotowywane są na skalę premier najnowszych filmów czy seriali, jednak dbanie o jakościowy content to nie wszystko, co wyróżnia firmę. Markę tworzy zespół doświadczonych specjalistów, na bieżąco śledzących preferencje słuchaczy i potrzeby rynku, ale też wyznaczających trendy w zakresie rozwiązań technologicznych. Firma nieustannie rozwija zaplecze IT i podnosi użyteczność aplikacji, pracując jednocześnie nad rozszerzaniem jej dostępności na przenośne urządzenia mobilne, jak Alexa czy smartwatche. Swój sukces Audioteka zawdzięcza idealnemu mariażowi kultury i technologii. Mocno wierzymy, że zaplanowane przez nas działania pomogą w osiągnięciu kolejnych celów komunikacyjnych i biznesowych. Dziękujemy za zaufanie – komentuje Katarzyna Dworzyńska, Head of Business, PR Calling.

W ramach współpracy PR Calling odpowiada za stworzenie strategii komunikacji i jej kompleksową egzekucję.

Ze strony PR Calling za obsługę klienta odpowiada zespół B2B Practice.

Klient sam zgłosił się do agencji.

Comments

comments

128
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...