ASZdziennik.pl od dziś dostępny na 20 tys. ekranów w całej Polsce
Firma Screen Network rozpoczęła współpracę z Grupą naTemat, w wyniku której na sieci 20 tysięcy ekranów digital OOH należących do firmy wyświetlać się będą informacje spod szyldu „ASZdziennika”.
– W Grupie naTemat od zawsze staramy się wychodzić z działalnością typowo digitalową poza ramy samego internetu. Możliwość świecenia ASZdziennika w tak nietypowych dla niego miejscach to kolejny projekt tego typu, który przy okazji w tych dziwnych czasach przysporzy ludziom w miastach nieco uśmiechu – mówi Michał Mańkowski, redaktor naczelny, dyrektor operacyjny i członek zarządu Grupy naTemat.
ASZdziennik to niezwykle popularny polski serwis internetowy o charakterze rozrywkowo-satyrycznym, który czyta 1 mln unikalnych użytkowników miesięcznie. Na mocy porozumienia, newsy będą codziennie wyświetlać się na wszystkich, ponad 20 tysiącach ekranach należących do Screen Network.
Ekrany biorące udział w kampanii zlokalizowane są centrach miast, przy najbardziej uczęszczanych drogach, dworcach kolejowych, lotniskach, a także w centrach handlowych.
Wśród biorących udział w kampanii ekranów warto wymienić zwłaszcza spektakularną kurtynę LED – Super Screen na elewacji centrum handlowego „Plac Unii City Shopping” oraz największe wolnostojące ekrany LED w Polsce znajdujące się przy Hotelu Marriott w Warszawie (140 mkw każdy). Sieć Screen Network dociera do 8 milionów Polaków dziennie.
Comments
