ASUS Polska rozpoczyna współpracę z agencją social media Think Kong

Redakcja PR - 15.04.2016
226

ASUS, jeden z trzech największych producentów notebooków na świecie rozpoczął współpracę z agencją social media Think Kong.

(informacja prasowa) ASUS, jeden z trzech największych producentów notebooków na świecie rozpoczął współpracę z agencją social media Think Kong. Do zadań agencji należy pełna obsługa marki w kanałach social media, w tym doradztwo strategiczne i wsparcie akcji promocyjnych.

Agencja poprowadzi działania social media, w zakres których wchodzi komunikacja w kanałach takich jak Facebook, Instagram, Twitter, YouTube. Będzie też odpowiedzialna za prowadzenie kampanii reklamowych w social media, doradztwo strategiczne i projektowe, wspieranie akcji promocyjnych i premier nowych produktów. Ze strony ASUS wszystkie działania nadzorują Adam Żelazko i Marcin Czech, a w agencji za realizację działań jest odpowiedzialny Michał Szabłowski wraz z zespołem kierowanym przez Agnieszkę Rutkowską. Współpraca jest wynikiem konkursu ofert.

ASUS to w skali światowej jedna z trzech czołowych firm oferujących notebooki oraz producent najczęściej wybieranych przez klientów i nagradzanych przed media płyt głównych. To wiodąca firma nowej ery cyfrowej, która projektuje i wytwarza urządzenia spełniające wszystkie potrzeby dzisiejszego domu i biura. ASUS może poszczycić się bogatym portfolio, na które składają się notebooki, netbooki, stacjonarne komputery osobiste, płyty główne, karty graficzne, napędy optyczne, serwery, multimedia, rozwiązania bezprzewodowe, urządzenia sieciowe, peryferia komputerowe, tablety, smartfony i elektronika do noszenia. Kierując się dążeniem do innowacyjnych rozwiązań i najwyższej jakości produktów, firma zdobyła w 2015 roku 4368 nagród, i to właśnie jej przypisywane jest zrewolucjonizowanie przemysłu komputerowego dzięki komputerom Eee PC™. ASUS zatrudnia ponad 17 tys. pracowników na całym świecie, w tym światowej klasy zespół badawczo-rozwojowy, w skład którego wchodzi 5500 inżynierów. W 2015 roku dochód firmy wyniósł ok 15 mld USD.

Think Kong to agencja specjalizująca się w prowadzeniu kampanii opartych na wykorzystaniu social media oraz strategicznym wsparciu komunikacji marek w Internecie. Od 2013 r. Think Kong współtworzy pierwszą międzynarodową sieć agencji social mediowych BOX Europe obecną m.in. we Francji, Włoszech, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii i Niemczech. Firma działa też w ramach grupy On Board Think Kong, w skład, której wchodzi agencja public relations On Board PR ECCO Network. Think Kong była wielokrotnie nagradzana i wyróżniana na międzynarodowych konkursach (IAC, Magellan Awards, Stevie Awards) za niektóre ze swoich największych projektów m.in. Sony i Adobe. Agencja realizowała działania promocyjne online dla wielu marek, m.in. KLM, Air France, Groupon, Proama, Vision Express, Mlekovita, Tomme Tippee, Sundance Channel. www.thinkkong.pl

Dodatkowych informacji udziela:

Aleksandra Samociuk, Biuro prasowe Grupy On Board Think Kong, tel. (+48 22) 321 51 00, fax (+48 22) 321 51 01, mob.: 662 061 049, e-mail: asamociuk@onboard.pl

Dorota Ciszek, On Board PR Ecco Network., tel.(+48 22) 321-51-00, e- mail: dciszek@onboard.pl

ASUS_logo

Comments

comments

226
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...