Artur Żak, Senior Web Analyst, wzmacnia zespół Intelligence Division w Sales Tube

Informacja Prasowa - 07.08.2018
211

Artur Żak, Senior Web Analyst, wzmacnia zespół Intelligence Division w Sales Tube

Sales Tube, najbardziej dynamicznie rozwijająca się spółka Group One oraz oficjalny Sales Partner Google Marketing Platform powiększa zespół Intelligence Division o nowego specjalistę. Artur Żak, który obejmie stanowisko Senior Web Analyst, będzie odpowiadać za projekty z obszaru analityki oraz wdrożenia w oparciu o narzędzia Google.

Artur Żak, dołączył do zespołu analitycznego Sales Tube na stanowisko Senior Web Analyst. Z branżą mediową związany jest od ponad 10 lat. Karierę zawodową rozpoczął jako Specjalista SEM, zdobywając następnie doświadczenie w takich firmach jak Evo, The Digitals oraz Mexad Polska, gdzie odpowiadał za kampanie PPC. Jednocześnie poszerzał kompetencje w obszarze analityki. Jako Senior Web Analyst pracował w domu mediowym Starcom dla takich klientów jak: Frisco, Samsung, Eurobank, Deichmann i T-Mobile. Ostatnio po stronie Klienta w PZU S.A. W Sales Tube Artur Żak wzmocni dział analityczny Intelligence Division. Będzie odpowiedzialny za projekty z zakresu analityki webowej, wdrożenia Google Marketing Platform oraz dostarczanie analiz, które pomogą optymalizować biznesy Klientów.

SalesTube, najbardziej dynamicznie rozwijająca się spółka Group One, to połączenie najsilniejszych kompetencji performance marketingowych z budową i optymalizacją sklepów e-commerce. W lipcu br. Sales Tube, został oficjalnym Sales Partner w nowym programie Google Marketing Platform, który usprawnił dotychczasowe narzędzia oraz zmienił podejście do resellerów technologii DoubleClick oraz Google Analytics 360 Suite. Wybrano wówczas ograniczoną liczbę partnerów z całego świata, wyróżniających się wiedzą oraz praktycznym doświadczeniem w pracy z narzędziami Google. W grupie tych ekspertów, określanych mianem Sales Partners, jest SalesTube. Należąca do Group One, największej niezależnej grupy komunikacyjnej w Polsce, już dziś ma na swoim koncie blisko 100 sprzedanych licencji, na 9 rynkach CEE, a także 170 wdrożeń technologii DoubleClick dla klientów wewnętrznych.

Dział analityczny Inteligence Division to 14 doświadczonych webanalityków, statystyków i inżynierów. Zespół wyróżnia się umiejętnościami w zakresie wdrożeń Google Analytics oraz analiz zarówno w Google Analitics jak i Adobe Analytics. Oprócz codziennego wsparcia we wdrożeniach i analizie skuteczności kampanii, specjalizuje się w zaawansowanych analizach statystycznych i modelowaniu ekonometrycznym oraz atrybucji.

 

Comments

comments

211
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...