"Idee miodem płynące" to specjalność agencji Bees & Honey do której dołączył w tym roku Artur Sztarbało na stanowisko Creative Lead'a.
Kreatywny z ponad 23-letnim doświadczeniem zaczynał karierę w dziale Client Service agencji BBDO, następnie już jako jako Dyrektor Kreatywny budował agencję Cheil w Polsce, a potem rozwijał potencjał biznesowy agencji w grupie agencji Brand New Galaxy. Przed dołączeniem do Bees & Honey pracował w agencji Altavia Kamikaze+K2.
W międzyczasie znalazł czas na 6-letnią wyprowadzkę do Francji, gdzie szlifował język oraz zachodnie poczucie estetyki. Obecnie wnosi do zespołu Bees & Honey moc strategicznej kreacji, energię do wygrywania przetargów i pragmatyczne podejście do innowacji. Wraz z Maćkiem Żybulą i Tomkiem Chrzanowskim rozbudowuje agencję w dwóch kierunkach: • pozyskiwanie nowych biznesów i skalowanie współprac z markami, które oczekują realnych efektów biznesowych, • rozwój kompetencji AI w kreacji – od inteligentnych systemów projektowych i „asset automation”, po koncepty kreatywne wspierane narzędziami generatywnymi.
Artur to kreatywny „full-stack”: potrafi połączyć koncept, craft i performance. Ma na koncie projekty dla m.in. Samsunga, Pepsi, Mercedes-Benz, PZU, Lego, Lay’s, Orbit, czy Shell. W Bees & Honey łączy swoje doświadczenie sieciowe ze zwinnością niezależnej agencji – tak, by szybciej dostarczać kampanie, które nie tylko mają wygrywać konkursy, ale przede wszystkim zdobywać uwagę konsumentów i tym samym przynosić miód Klientom agencji.
„Tworzymy zespół, który buduje różnej wielkości marketingowe platformy dla firm i ich marek – od idei, przez kanały, po dane i wsparcie AI. Chcemy, by klienci czuli różnicę w jakości i efektywności naszych rozwiązań wspieranych dynamiczną rzeczywistością” – podkreśla Artur Sztarbało. Jeśli szukasz partnera, który sklei emocjonalne „brand idea” z dobrymi wynikami sprzedaży, a do tego ogarnie nową falę AI w marketingu – Bees & Honey z Arturem na pokładzie jest gotowe.
