string(114) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2025/01/Artur-Birnbaum_Agora-1200x500.jpeg');"
string(88) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2025/01/Artur-Birnbaum_Agora-1200x500.jpeg"
Artur Birnbaum, będzie odpowiadał za wspieranie strategicznych inicjatyw digitalowych Grupy Agora
Od 1 lutego br. Artur Birnbaum obejmie stanowisko Chief Data and Digital Strategy Officer. Będzie odpowiadać za rozwój działu strategicznych analiz digitalowych i wspierać projekty digitalowe w Grupie Agora.
– Nowa rola Chief Data and Digital Strategy Officera to ważny krok w rozwoju portfolio digitalowego Grupy. Szerokie doświadczenie i kompetencje merytoryczne Artura z pewnością pozwolą nam maksymalizować efektywność i w pełni wykorzystywać synergie, jakie daje współpraca naszych biznesów – mówi Agnieszka Siuzdak, członkini zarządu Agory odpowiedzialna za obszar IT i technologii, a także rozwój obszaru cyfrowego.
Artur Birnbaum, będzie odpowiadał za wspieranie strategicznych inicjatyw digitalowych Grupy Agora, w tym za uspójnianie procesów, narzędzi i rozwiązań danowo-analitycznych.
Jednym z jego pierwszych zadań będzie utworzenie działu strategicznych analiz digitalowych, który będzie m.in. realizował potrzeby zarządu Grupy Agora, ściśle współpracował z biznesami digitalowymi i wspierał ich rozwój dzięki wykorzystaniu synergii. Do momentu formalnego powołania nowego działu Artur Birnbaum w dalszym ciągu będzie kierował działem analiz Gazeta.pl, współpracując z zespołami analitycznymi w całej Grupie Agora. W związku z nową rolą, od lutego br. przestanie pełnić funkcję członka zarządu spółki Gazeta.pl.
Artur Birnbaum jest członkiem zarządu Gazeta.pl od kwietnia 2024 r. i dyrektorem ds. strategii i analiz biznesowych Gazeta.pl od 2022 r. W latach 2020-2022 odpowiadał za strategię danych i analizy biznesowe całej Grupy Agora. Wcześniej był kierownikiem działu badań i analiz Gazeta.pl, w ramach którego rozwijał analitykę biznesową, data science i badania użytkowników. Pracę w Agorze zaczynał na stanowisku analityka rynku w łódzkim oddziale „Gazety Wyborczej”. Reprezentuje Agorę w Polskich Badaniach Internetu (PBI), a w latach 2018-2019 był członkiem Rady Nadzorczej IAB Polska z ramienia spółki.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
