Artegence z kampanią telewizyjną w kontekście #zostańwdomu dla PKO Banku Polskiego

Informacja Prasowa - 09.04.2020
156

Artegence z kampanią telewizyjną w kontekście #zostańwdomu dla PKO Banku Polskiego

Artegence z kampanią telewizyjną w kontekście #zostańwdomu dla PKO Banku Polskiego

W czwartek 2 kwietnia br. rozpoczęła się nowa kampania telewizyjna PKO Banku Polskiego nawiązująca do zbliżających się świąt oraz akcji #zostańwdomu. Głównym celem projektu jest podziękowanie Klientom za odpowiedzialne bankowanie w czasie pandemii, zachęcenie do pozostania w domach oraz korzystania z internetowych rozwiązań, którymi dysponuje bank, jak aplikacja IKO czy serwis transakcyjny IPKO. Spot można było obejrzeć 2 kwietnia w TVP i w telewizji Polsat podczas specjalnego bloku reklamowego na rzecz walki z epidemią – „Reklama na Ratunek – Razem w walce z koronawirusem”.

Przekaz zawarty w spotach TV podkreśla, że PKO Bank Polski jest obecnie instytucją skupiającą się przede wszystkim na odpowiedzialnej i roztropnej pomocy Polsce oraz Polakom w trudnych czasach zagrożenia epidemiologicznego. Poprzez nową kampanię bank edukuje społeczeństwo na temat wygodnych, cyfrowych – bezpiecznych podczas epidemii – form zarządzania własnymi finansami, które są dostępne w ofercie banku.

Bank promuje odpowiedzialne zachowanie w dobie zagrożenia zdrowia i wprowadza specjalne zasady funkcjonowania swoich oddziałów czy centrali, gdzie zdecydowana większość pracowników pracuje zdalnie. Instytucja stale funkcjonuje, ale stara się jak najlepiej zabezpieczyć pracowników i klientów przed potencjalnym zarażeniem wirusem.

Całkowity dochód z emisji czwartkowego bloku reklamowego, za pośrednictwem Fundacji Polsat, zostanie przekazany najbardziej potrzebującym szpitalom i instytucjom zaangażowanym w walkę z epidemią.

Za zakup mediów odpowiada Havas Media, a za koncept oraz produkcję spotu – agencja Artegence. Kampania otrwa do końca kwietnia.

Comments

comments

156
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...