Artegence z kampanią 360 „Mamy więcej wspólnego, niż się wydaje” dla PKO Banku Polskiego

Informacja Prasowa - 01.02.2021
23

Artegence z kampanią 360 „Mamy więcej wspólnego, niż się wydaje” dla PKO Banku Polskiego

Artegence z kampanią 360 „Mamy więcej wspólnego, niż się wydaje” dla PKO Banku Polskiego

PKO Bank Polski wystartował z nową kampanią PKO Konta dla Młodych i PKO Konta Firmowego pod wspólnym hasłem „Mamy więcej wspólnego, niż się wydaje”. W jej ramach agencja Artegence przygotowała równoległe działania wizerunkowe oraz sprzedażowe w całym obszarze 360.

Idea kampanii „Mamy więcej wspólnego, niż się wydaje” opiera się na obserwacji, że bank towarzyszy nam w codziennym życiu, nawet gdy nie zdajemy sobie z tego sprawy. Dostarcza usługi i rozwiązania, które pomagają na co dzień.

Kampania PKO Konta dla Młodych przedstawia świat młodych ludzi, jednocześnie pokazując bank działający w tle. „To, jak Zetki korzystają z finansów na co dzień, pokazuje, że z bankiem mają więcej wspólnego niż im się wydaje. I w spocie, i w życiu bank działa w tle, ułatwiając młodym budowanie relacji w ekipie. A w ekipie każdy daje coś od siebie” – mówi dyrektor kreatywny agencji Adam Zdeb. W spocie wizerunkowym PKO Konta dla Młodych widać, jak funkcje konta, takie jak m.in.: płatności zbliżeniowe smartfonem (płatność kartą), płatność BLIKIEM, są wykorzystywane w codziennym życiu.

W kampanii telewizyjnej PKO Konta Firmowego natomiast ukazane są benefity dla przedsiębiorców, takie jak możliwość skorzystania z pomocy wideodoradcy PKO Banku Polskiego oraz możliwość otwarcia działalności i konta firmowego w aplikacji bankowej – IKO. W ramach kampanii 360 w internecie będą prowadzone również działania promujące inne funkcje konta, takie jak e-księgowość, debet na koncie, podpis kwalifikowany czy karta wielowalutowa.

W ramach kampanii „Mamy więcej wspólnego, niż się wydaje” agencja Artegence przygotowała wizerunkowy spot telewizyjny PKO Banku Polskiego. Kampania PKO Konta dla Młodych obejmuje działania wizerunkowe i sprzedażowe w internecie: OLV (spot wizerunkowy oraz spoty sprzedażowe), display, SoMe, oraz POS na wybranych witrynach placówek banku. Spot wizerunkowy można zobaczyć tutaj: https://youtu.be/kQgyM1kcZ-k. Kampania PKO Konta Firmowego natomiast obejmuje sprzedażowy spot telewizyjny, działania w internecie (display, SoMe) oraz POS na wybranych witrynach placówek banku.

Comments

comments

23
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...