Artegence rusza z nową platformą komunikacyjną dla marki Expander

Informacja Prasowa - 10.03.2020
292

Artegence rusza z nową platformą komunikacyjną dla marki Expander

Właśnie wystartowała bajkowa kampania 360 marki Expander, będąca częścią całkowicie nowej platformy komunikacyjnej „Kredyty to nasza bajka”. Składają się na nią spoty w kinach i internecie, reklamy display, działania w social mediach oraz BTL. Za jej realizację kompleksowo odpowiada agencja Artegence.

 

Bohaterami spotów i kreacji reklamowych są reprezentanci grupy docelowej działań, przedstawieni w barwnych, baśniowych kreacjach. Pierwszy film przedstawia historię dziewczyny, która zgubiła pantofelek, szukając kredytu na mieszkanie. Każdy kolejny jest utrzymany w tej samej konwencji. Ukazuje bajkowego bohatera, który stawia czoła dylematom i wyzwaniom, poszukując kredytu hipotecznego na wymarzone mieszkanie. W odpowiedzi na wszystko przychodzi Expander, bo „Kredyty to ich bajka”.

W kampanii będą łącznie wykorzystane cztery 15-sekundowe spoty przedstawiające bohaterów marki oraz cztery 6-sekundowe, będące kontynuacją historii, w której bohaterowie są już „na swoim”.

Pierwsza odsłona kampanii potrwa od 09.03. do 31.04. a pozostałe filmy będą promowane kolejno, do końca roku.

 

 

Comments

comments

292
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...