Artegence i Efigence z prestiżowym tytułem Platynowego Partnera Magnolia CMS
Jerzy Ciszewski - 07.04.2020Artegence i Efigence z prestiżowym tytułem Platynowego Partnera Magnolia CMS
Artegence i Efigence z prestiżowym tytułem Platynowego Partnera Magnolia CMS – jednego z najlepszych rozwiązań do zarządzania treścią na stronach, portalach czy serwisach online
Dwie firmy z grupy Efigence, specjalizujące się w usługach z zakresu designu, technologii oraz komunikacji digitalowej dla marek z różnych sektorów, a także w innowacyjnych rozwiązaniach dla instytucji finansowych, zostały Platynowymi Partnerami wiodącego dostawcy do zarządzania treścią na stronach www – Magnolia. Jest to najwyższa możliwa kategoria w tym programie partnerskim, zarezerwowana jedynie dla kilkunastu firm na całym świecie. Oznacza to, że Artegence i Efigence to wyjątkowo wykwalifikowani, doświadczeni partnerzy Magnolii, posiadający w portfolio imponującą liczbę sukcesów projektowych, opartych na tym rozwiązaniu.
Artegence i Efigence od ponad 20 lat tworzą cyfrową tożsamość największych polskich i globalnych marek, a także firm z sektora MŚP czy startupów. Wspierają swoich klientów w digitalowej transformacji, posiadając szczególne doświadczenie w branży finansowej, automotive, FMCG, beauty czy w branży mediów. W 2020 roku obie firmy otrzymały prestiżowy tytuł Platynowego Partnera systemu Magnolia CMS – umożliwiającego łatwe zarządzanie treścią oraz szybkie osiąganie dobrych wyników na stronach w dobie personalizacji i marketingu wielokanałowego. Firmy zawdzięczają ten tytuł swoim wyjątkowym wynikom we wdrażaniu rozwiązania – liczbie projektów oraz ich sukcesom i efektywności.
Oprócz łatwego zarządzania treściami kolejną kluczową zaletą Magnolii są duże możliwości rozwoju systemu. Ponadto rozwiązania, które oferuje dostawca, umożliwiają i ułatwiają zapewnianie spersonalizowanych doświadczeń na wszystkich rodzajach urządzeń. To nowoczesne, bardzo funkcjonalne, bezpieczne i stabilne środowisko cyfrowe.
Artegence i Efigence zrealizowały dziesiątki projektów opartych na systemie Magnolia. Dzięki efektywnym rezultatom swoich klientów i dobrej – generującej odpowiednią synergię – współpracy z dostawcą, firmy planują kontynuować tę strategię.
Bliska współpraca z naszymi Platynowymi Partnerami, Artegence i Efigence, jest kluczowym elementem naszej strategii na wspólnym rynku i dobrym rozwiązaniem w ujęciu rozwoju. Dzięki ich zorientowanym na klienta i efekty biznesowe podejściu, wiedzy technologicznej, utalentowanym ekspertom i imponującemu doświadczeniu, wiemy, że dostarczają doskonałe, skuteczne i efektywne produkty końcowe oparte na Magnolia CMS – mówi Tim Brown, dyrektor generalny firmy Magnolia.
Bardzo nas cieszy, że otrzymaliśmy tak prestiżowy tytuł, jakim jest Magnolia Platinum Partner. To najlepszy dowód na to, że znamy ten produkt bardzo dobrze i lubimy na nim pracować. Mamy za sobą wiele wdrożeń projektów opartych na systemie Magnolia i praktycznie wszystkie osiągają świetne wyniki. Tym bardziej nie możemy się już doczekać dalszych wdrożeń tego efektywnego rozwiązania – komentuje Paweł Haltof, dyrektor innowacji i członek zarządu w Efigence.
Przykłady wdrożeń platformy Magnolia CMS:
- www.pekao.com.pl i mikrostrony w całym w ekosystemie;
- www.aliorbank.pl;
- www.nn.pl;
- I wiele innych portali dla dużych marek oraz projektów fintechowych.
Więcej na temat usług i rozwiązań Artegence i Efigence, można dowiedzieć się tu: www.artegence.com; www.efigence.com