ArtBulance wyleczy sztuką

Informacja Prasowa - 01.10.2020
189

ArtBulance wyleczy sztuką

ArtBulance wyleczy sztuką

Wszyscy, którzy cierpią w życiu na mocny niedobór sztuki, mają szansę na ozdrowienie. Pomogą im w tym Suzuki Motor Poland i Communication Unlimited, które w nietypowy sposób zapraszają do odwiedzenia Warsaw Gallery Weekend.

Sztuka inspiruje, pobudza, bawi i skłania do refleksji. Leczy marazm, koi ból codziennych bolączek i uzdrawia z …nudy. Jeśli któraś z tych „dolegliwości” nam doskwiera, nie ma lepszego miejsca na uleczenie niż Warsaw Gallery Weekend (WGW), czyli największy przegląd nowej sztuki w Polsce.

Suzuki Motor Poland wraz z agencją Communication Unlimited zaprasza i zachęca do udziału w tym wydarzeniu w dość nietypowy sposób.

Postanowiliśmy przygotować specjalny samochód ArtBulance, czyli jeden z samochodów floty Suzuki, który wygląda jak ambulans medyczny. Rolę personelu medycznego będą w nim pełnić słynący z poczucia humoru dwaj dziennikarze motoryzacyjni Rafał Jemielita i Jarek Maznas, którzy odwiedzą nim biorące udział w WGW galerie i opowiedzą o swoich wrażeniach – mówi Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited.

Pomysł nawiązuje do bardzo popularnego w latach 90. satyrycznego programu „Za chwilę dalszy ciąg programu” oraz skeczu „Gabinet lekarski” z Wojciechem Manem i Krzysztofem Materną.

– Żaden z naszych „lekarzy” nie ukrywa, że jego wiedza medyczna, jak i wiedza artystyczna są mniej więcej na tym samym poziomie. Za to ich sposób postrzegania, sztuki może trafić do wszystkich, którzy w życiu cierpią na mocny jej niedobór. Relacje z ich wizyt będzie można oglądać w mediach społecznościowych – dodaje Rafał Grzeszkowski.

Suzuki Motor Poland już od czterech lat jest partnerem Warsaw Gallery Weekend imprezy, która jest doskonałą okazją do zapoznania się z najnowszymi pracami uznanych artystów. Dzięki Suzuki, uczestnicy wydarzenia mogą sprawnie i bezpiecznie przemieszczać się z galerii do galerii, korzystając z najnowszych, hybrydowych modeli S-Cross i Vitara.

–  Nasza akcja ArtBulance ma na celu zainteresowanie sztuką tych, którzy raczej nie są stałymi uczestnikami Warsaw Gallery Weekend. Dziennikarze motoryzacyjni w roli recenzentów sztuki z pewnością zaintrygują i wzbudzą uśmiech internautów. Marka Suzuki aktywnie wychodzi do ludzi i szuka niestandardowych form dotarcia do aktualnych i nowych klientów. Angażujemy się w kulturę oraz sport, wdrażając w życie idee Suzuki „Way of life”– mówi Mikołaj Matsumoto, dyrektor marketingu Suzuki Motor Poland.

10 edycja Warsaw Gallery Weekend odbywa się w dniach 1-4 października 2020 r. Udział w niej bierze 30 galerii:  Asymetria, Biuro Wystaw, BWA Warszawa, Dawid Radziszewski, ESTA, Fundacja Galerii Foksal, Fundacja Profile, Galeria m², HOS gallery, Instytut Fotografii Fort, Jednostka, Le Guern, LETO, lokal_30, Monopol, Naga, Olszewski Gallery, Piktogram, Pola Magnetyczne, Polana Institute, Propaganda, Raster, Rodriguez, Serce Człowieka, Stereo, Szara, Szydłowski, WY, Wizytująca, Wschód.

Comments

comments

189
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...