Art Déco PR wprowadza do oferty szkolenia
Agencja Art Déco PR rozszerza działalność i wprowadza szkolenia z zakresu PR-u, komunikacji i wystąpień publicznych. Swoją ofertę kieruje przede wszystkim do firm i instytucji zajmujących się kulturą, modą i designem.
Na rynku dostępna jest bardzo szeroka oferta szkoleń marketingowych, jednak niewiele z nich jest skierowanych do konkretnych branż i wykracza poza obszar digital marketingu. W przypadku projektowania komunikacji dla firm czy instytucji, których działalność jest bardzo wyspecjalizowana, trzeba brać podczas szkoleń pod uwagę inne tematy niż konwersja w social mediach.
W przypadku kultury czy mody obserwuje się dodatkowo bardzo dużą rotację pracowników, przez co często dochodzi do zachwiań w spójności komunikacyjnej. Stąd konieczne jest takie przygotowywanie specjalistów, które pozwoli na wypracowanie konkretnego kształtu przekazu, który będzie można w każdej sytuacji utrzymać.
– Branże, które obsługujemy w Art Déco PR są bardzo specyficzne. Duża część instytucji istniejących przede wszystkim na rynku kultury stawia podczas rekrutacji do działów marketingu na znajomość historii sztuki i umiejętność obsługi mediów społecznościowych. Z tego względu bardzo często dochodzi do sytuacji, kiedy działy promocji świetnie orientują się w tym, kto stworzył dane dzieło sztuki, ale zupełnie nie radzą sobie z projektowaniem strategii komunikacji. Właśnie dlatego postanowiliśmy wprowadzić do oferty szkolenia – aby muzea czy teatry odnalazły tożsamość swoich marek – mówi Marta Sokołowska z Art Déco PR.
Oferta szkoleniowa jest bardzo szeroka i zawiera w sobie zarówno szkolenia dedykowane dla jednego działu, jak i ogólnodostępne. Więcej informacji znaleźć można na stronie www.artdecopr.pl