Arskom z obsługą komunikacyjną Wyższej Szkoły Zarządzania i Coachingu we Wrocławiu

Informacja Prasowa - 12.11.2019
97

Arskom z obsługą komunikacyjną Wyższej Szkoły Zarządzania i Coachingu we Wrocławiu

Agencja marketingu sportowego Arskom rozpoczęła działania dla Wydziału Sportu Wyższej Szkoły Zarządzania i Coachingu we Wrocławiu. Współpraca obowiązuje od początku października i obejmuje działania PR, marketing oraz media relations.

Studenci Wyższej Szkole Zarządzania i Coachingu rozwijają swoją wiedzę m.in. w zakresie zarządzania w sporcie, szkolenia, analizy gry, taktyki i prawa. Uczelnia została założona w 2009 roku i do tej pory wykształciła 700 absolwentów, którzy aktywnie działają w świecie sportu. Zjazdy odbywają się na Stadionie Wrocław. Aktualnie wciąż trwa rekrutacja na studia podyplomowe na kierunkach Analityk Gry, Sportowy Taktyk i Prawo w Sporcie w roku akademickim 2019/20. Pierwsze zjazdy odbędą się w dniach 16-17 listopada i do tego momentu można zapisać się na zajęcia – w tym celu zachęcamy do odwiedzenia strony https://wszic.pl.

Celem współpracy jest wzmacnianie pozytywnego wizerunku uczelni w środowisku sportowym i uniwersyteckim. Arskom poprowadzi profile uczelni w mediach społecznościowych, odpowie za komunikację uczelni z mediami, a także będzie koordynować implementację nowej platformy ze sportowymi treściami autorstwa kadry WSZiC-u.

Od początku działania szkoły, czyli od 2009 roku, chcieliśmy wpływać na profesjonalizację polskiego sportu poprzez podnoszenie kompetencji i wykształcenia osób, które w nim funkcjonująmówi dr Łukasz Panfil, rektor Wyższej Szkoły Zarządzania i Coachingu.Trzy lata temu wyszliśmy na rynek z nowatorską i nowoczesną formułą studiów Sport+, zaprojektowanych w 100% dla ludzi sportu. Ciągle pracujemy nad ich udoskonalaniem, ale już wiemy, że było warto. Zamierzamy dynamicznie zwiększać potencjał dydaktyczny oraz wizerunkowy Uczelni. Dlatego bardzo cieszę się z tego, że od teraz mam „u boku” tak poważnego i skutecznego partnera, jakim jest firma Arskom Group. Wierzę, że nasza współpraca zaowocuje nie tylko w realizacji celów marketingowych, ale też biznesowych i wielu innych ciekawych przedsięwzięciach, które dadzą dużo wartości środowisku sportowemu.

W naszej współpracy widzę synergię celówmówi Paweł Sławski, Managing Partner w agencji Arskom. – Dla naszej Agencji ważna jest edukacja przyszłych menadżerów sportu i osób, które są obecne w tym środowisku, aby jakość i świadomość działań była na jak najwyższym poziomie. I właśnie w tym kierunku edukuje swoich studentów Wydział Sportu WSZiC, ponieważ studia na każdym z kierunków w ofercie Szkoły bez wątpienia rozwijają wiedzę i umiejętności tak cenne i potrzebne na rynku sportowym, a także popularyzują edukację aktywnych sportowców. To działa na naszą korzyść w kwestii współpracy z klientami, ale również doszkala naszych potencjalnych współpracowników.

Za obsługę klienta po stronie agencji odpowiadają Account Manager Mateusz Brzeźniak, Social Media Strategist Aleksandra Witkowska i Junior Account Executive Piotr Narkiewicz.

Comments

comments

97
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...