Ariel Bąk szuka sponsorów

Jerzy Ciszewski - 09.08.2018
220

Ariel Bąk szuka sponsorów

Dzień dobry,

w ramach koleżeńskiej pomocy, pokazujemy sylwetkę bardzo dobrego sportowca – kulturysty, który według dr Anny Adamus-Matuszyńskiej -> linkedin.com, jest człowiekiem pełnym chęci rozwijania swoich umiejętności i zawodowych i sportowych. W dużym uproszczeniu i na wprost Ariel szuka firm, które by w niego zainwestowały, obejmując go opieką sponsorską. Jak łatwo sobie wyobrazić, wyjazdy na zawody, treningi, suplementacja to duże obciążenie finansowe.

Zatem może ktoś z Was lub firma, którą reprezentujecie, zainteresuje się Arielem Bąkiem ?

Jerzy Ciszewski.

OFERTA SPONSORINGU

Ariel Bąk – 28 letni mistrz kulturystyki.

Osiągnięcia Ariela

2015

1 Miejsce w Debiutach Kulturystycznych w kategorii KULTURYSTYKA KLASYCZNA 1 miejsce w klasie OPEN na tych samych mistrzostwach

2016

2 miejsce na Mistrzostwach Polski Kulturystyki w kategorii KULTURYSTYKA KLASYCZNA

2017

1 Miejsce na Mistrzostwach Śląska w kategorii klasycznej + wygrana w klasie OPEN

1 Miejsce- na Mistrzostwach Polski w kategorii klasycznej + wygrana w klasie OPEN

2018

1 Miejsce w zawodach o Puchar Bałtyku (w Jastarni i Władysławowie) w kategorii Klasycznej + wygrana w klasie OPEN

Cechy Ariela:

nieprzyzwoicie ambitny, ma jasno wyznaczone cele, nie cierpi przegrywać, uwielbia stawiać sobie cele i konsekwentnie do nich dążyć.

 

 

Plany Ariela na rok 2018

8 – 9. 09. 2018: zawody „Kamienna rzeźba”, które są eliminacjami do mistrzostw „ARNOLD CLASSIC EUROPE” 22 – 24.09. 2018: ARNOLD CLASSIC EUROPE – Barcelona, Hiszpania 6 – 7. 10. 2018: IFBB Diamond Cup Katowice.

Do tej pory przygotowanie do oraz udział w zawodach finansował sobie sam. Dzisiaj postawił sobie cel: wygrać Arnold Classic Europe w Barcelonie. Dlatego szuka życzliwego sponsora, który pomoże mu pokryć koszt dojazdu i pobytu w Barcelonie.

Sponsorowi oferuje:

– zezwolenie na wykorzystanie jego zdjęć w materiałach promocyjnych Sponsora

– udział w sesjach zdjęciowych dla Sponsora

– wymienianie nazwy Sponsora we wszystkich kontaktach medialnych przed, w trakcie i miesiąc po zawodach

– umieszczenie nazwy Sponsora w mediach społecznościowych przed, w trakcie i miesiąc po zawodach

– umieszczenie logo Sponsora na strojach sportowych dopuszczonych regulaminami zawodów

– inne techniki promocyjne zgodne z regulaminami zawodów oraz kodeksem etycznym.

Comments

comments

220
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...