Arena Media wygrywa przetarg na obsługę mediową Unibail-Rodamco-Westfield

Informacja Prasowa - 07.08.2018
288

Arena Media wygrywa przetarg na obsługę mediową Unibail-Rodamco-Westfield

Arena Media (Havas Media Group) zwyciężyła w przetargu na obsługę mediową Unibail-Rodamco-Westfield. Dom mediowy jest odpowiedzialny za strategię, planowanie i zakup mediów dla polskiego oddziału Unibail-Rodamco-Westfield.

Dom mediowy Arena Media, należący do Havas Media Group, pozyskał w drodze przetargu nowego klienta – Unibail-Rodamco-Westfield. W przetargu, w którym wzięły udział cztery podmioty, zwyciężyła Arena Media, wygrywając kompleksową obsługę mediową dewelopera i operatora centrów handlowych. Unibail-Rodamco-Westfield jest właścicielem i zarządcą takich obiektów jak: Arkadia, Galeria Wileńska, Galeria Mokotów czy Wroclavia.

Arena Media będzie odpowiedzialna za strategię, planowanie i zakup mediów.

Arena Media – agencja mediowa, działająca w ramach Havas Media Group, oferuje kompleksowe usługi w zakresie przygotowywania strategii komunikacyjnych oraz planowania i zakupu mediów. Swoją działalność w Polsce rozpoczęła w 2010 roku. Arena Media jest członkiem Creative Communication Cluster – organizacji, która zrzesza 25 podmiotów branży komunikacyjnej, a jej polski oddział jest jednym z trzynastu zlokalizowanych w 10 krajach świata. Wśród klientów, którzy zaufali Arena Media znajdują się m. in.: Carrefour Polska, LG Electronics, Credit Agricole Bank Polska, Grupa Tikkurila, Svarovsky, AXA, Oriflame, Polska Organizacja Turystyczna, ABB. W 2014 roku Arena Media otrzymała wyróżnienie Wschodząca Gwiazda przyznane przez „Media & Marketing Polska”.

Havas Media Group – agencja specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands. W jej skład wchodzą niezależne domy mediowe Havas Media, Fullsix Media i Arena Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki: Affiperf (programmatic trading desk), Ecselis (agencja multichannel performance realizująca cele biznesowe marek), DBI (data driven marketing), Mobext (strategiczne rozwiązania w kanałach mobile), LuxHub (strategie komunikacji marek luksusowych i premium), Socialyse (butik kreatywny wykorzystujący siłę mediów społecznościowych), 18 Havas Warsaw (dedykowane rozwiązania łączące trendy w mediach i technologii) oraz Havas Story Plantation (kompleksowe strategie kontentowe). W ramach grupy działa także Havas Sports & Entertainment – jednostka wyspecjalizowana w budowaniu zaangażowania marek w obszarze sportu i rozrywki oraz dział badań Intelligence Team. Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.

Unibail-Rodamco-Westfield

Unibail-Rodamco-Westfield jest jednym z największych światowych deweloperów i zarządców flagowych destynacji zakupowych. Z portfolio szacowanym na 62 miliardy euro, z czego 88% to nieruchomości handlowe, 7% biurowe i 6% wystawowe, Unibail-Rodamco-Westfield posiada i zarządza 102 centrami, z których 56 to flagowe nieruchomości w najbardziej dynamicznie rozwijających się miastach w Europie i Stanach Zjednoczonych. Rocznie centra handlowe firmy odwiedzane są 1,2 miliarda razy. Obecne na 2 kontynentach i w 13 krajach, Unibail-Rodamco-Westfield oferuje unikatową platformę dla marek handlowych i wydarzeń i dostarcza klientom niepowtarzalne i stale odnawiane doświadczenia.

Ze wsparciem swoich 3,700 pracowników i bezprecedensowymi osiągnięciami i know-how, Unibail-Rodamco-Westfield ma idealne warunki do generowania ponadprzeciętnych zysków i tworzenia projektów światowej klasy. Grupa ma zaplanowane projekty o wartości 13 miliardów euro, co stanowi najwyższy wynik na rynku.

Unibail-Rodamco-Westfield wyróżnia się swoim programem Lepsze Miejsca 2030, którego celem jest tworzenie lepszych miejsc, które spełniają najbardziej wyśrubowane standardy ekologiczne i mają wpływ na polepszanie miast.

Unibail-Rodamco-Westfield jest notowane na Euronext Amsterdam i w Paryżu (URW na pasku informacyjnym Euronext). Równoległe notowanie zostało utworzone w Australii poprzez Chess Depositary Interests. Grupa otrzymała rating A od Standard & Poor’s, Moody’s i Fitch Ratings. Dodatkowe informacje dostępne są na stronie www.urw.com

Comments

comments

288
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...